صلحِ سرد صلحِ سرد .

صلحِ سرد

قيمت و مراحل خريد ملك در قبرس شمالي‌ - بررسي كامل

قيمت و مراحل خريد ملك در قبرس شمالي‌ - بررسي كامل

 

m528823_f8.jpg

 

يكي از آسان‌ترين، پرسودترين و پرطرفدارترين روش‌هاي مهاجرت به قبرس شمالي، خريد ملك در اين كشور است. از طريق خريد ملك در قبرس شمالي، مي‌توانيد اقامت اين كشور را براي خود و خانواده‌تان دريافت كنيد.

گرچه خريد ملك در قبرس شمالي، آسان است و مراحل سختي ندارد، اما بهتر است كه بدون دريافت كمك از مشاوران حرفه‌اي در اين زمينه، اقدام به خريد ملك در قبرس شمالي نكنيد.

يكي از مواردي كه نياز به توجه ويژه دارد، اين است كه املاك در قبرس شمالي، داراي اسناد مختلفي هستند؛ كه برخي از آن‌ها مناسب خريد براي سكونت و مصارف شخصي نيستند.

در اين مقاله به طور مفصل به بحث خريد ملك در قبرس شمالي مي‌پردازيم.

درباره قبرس

كشور جزيره‌اي قبرس، سومين جزيره‌ي بزرگ در حوزه‌ي درياي مديترانه است. اين كشور در همسايگي كشور يونان و تركيه قرار دارد. به دليل موقعيت خوب جغرافيايي كه قبرس شمالي در آن قرار دارد، مورد تجاوز حاكمان و قدرتمندان جهان قرار گرفت.

در پي اختلافات و در ادامه جنگي كه بين ترك تبارها و يوناني تبارها در قبرس به وجود آمد، اين كشور به دو بخش قبرس شمالي و قبرس جنوبي تقسيم شد.

قبرس شمالي تحت قيوميت تركيه و قبرس جنوبي توسط يونانيان اداره مي‌شود. پايتخت قبرس كه شهر نيكوزيا بود، به دو نيم تقسيم و امروزه به پايتخت دو تكه در جهان شهرت دارد.

نيكوزياي شمالي ( لفكوشا ) در قبرس شمالي و نيكوزياي جنوبي در قبرس جنوبي، پايتخت هستند.

زبان رسمي مردم در قبرس شمالي تركي استانبولي است؛ اما به دليل حضور توريست‌ها، دانشجويان بين المللي، بازرگانان و ... زبان انگليسي و آلماني نيز در اين كشور بسيار رايج است؛ تا جايي كه براي برخي مشاغل تسلط به دو زبان تركي و انگليسي الزامي است.

واحد پولي رايج در قبرس ترك ( شمالي ) لير تركيه است؛ اما در برخي مسائل مانند پرداخت شهريه دانشگاه، خريد ملك در قبرس شمالي و ... از دلار، پوند و يورو نيز استفاده مي‌كنند.

گرچه مردم قبرس شمالي اكثرا مسلمان هستند، اما معتقدند كه دين هر كسي در قلب اوست و براي افرادي كه غير مسلمان هستند، مشكلي ايجاد نمي‌كنند.

شرايط خريد ملك در قبرس شمالي

يكي از مهم‌ترين قوانين براي خريد ملك در قبرس شمالي، اين است كه اگر شخص خريدار، داراي سوء سابقه كيفري در هر كشوري باشد، اجازه‌ي خريد ملك در اين كشور را نخواهد داشت.

در اولين قدم براي خريد ملك در قبرس شمالي، بايد درخواست خود را به انجمن شهرداري قبرس شمالي ارائه دهيد. موافقت با درخواست خريد ملك از سوي انجمن شهرداري قبرس شمالي، حدود 6 ماه زمان لازم است.

هر شخص و يا زوج، فقط مي‌توانند يك خانه بخرند. اين به معناي آن است كه اجازه‌ي خريد چند خانه را باهم  ندارند. خانه‌ي خريداري شده، حداكثر مي‌تواند 1338 متر مربع باشد.

نكته‌ي قابل ذكر اين است كه اگر صاحب ملك يك فرد غير قبرسي يا تركي ( خارجي ) باشد، محدوديتي براي اندازه‌ي ملك مورد معامله نداريد.

انجام آزمايشات مورد تاييد كشور قبرس شمالي و گرفتن گواهي سلامت كامل جسمي براي خريد ملك در قبرس شمالي الزامي است.

مزاياي خريد ملك در قبرس شمالي

خريد ملك در قبرس شمالي، مزايايي براي شخص خريدار به همراه دارد كه برخي از آن‌ها متوجه خانواده‌ي شخص نيز مي‌شود:

  • امنيت بالا و پايين بودن نرخ جرم و جنايت
  • امكان خريد اقساطي ملك ( يك سوم پيش پرداخت و مابقي طي اقساط بلند مدت بدون بهره )
  • خريد با پوند انگلستان
  • امكان اخذ اقامت موقت و دائم با خريد ملك در قبرس شمالي براي شما و اعضا خانواده‌تان
  • پايين بودن نرخ بيكاري، ماليات و تورم
  • امكان اخذ شهروندي قبرس شمالي
  • امكان تحصيل رايگان فرزندان
  • ارزش ملك به صورت سالانه افزايش مي‌يابد.

موارد مذكور، تعداد محدودي از مزاياي زندگي در قبرس شمالي است. هر فرد با توجه به هدفي كه براي آن به قبرس شمالي مهاجرت كرده، مزاياي خاصي را برمي‌شمارد.

مراحل خريد ملك در قبرس شمالي

براي خريد ملك در قبرس شمالي، گذراندن مراحل زير الزامي است:

انتخاب ملك

در اولين مرحله، لازم است كه در بين خانه‌هاي موجود، خانه‌اي را انتخاب كنيد، كه لازم براي شما داشته باشد. يعني اينكه قيمت، متراژ، امكانات و ... متناسب با نياز شما باشد. در اين مرحله مي‌توانيد از مشاوران حرفه‌اي در زمينه‌ي خريد ملك در قبرس شمالي راهنمايي بگيريد.

پيش پرداخت

پس از اينكه خانه را انتخاب كرديد، با فروشنده وارد مذاكره خواهيد شد. اگر به توافق رسيديد، بايد بين 1000 تا 2 هزار پوند از مبلغ ملك را به فروشنده به عنوان بيعانه بپردازيد تا او خانه را به شخص ديگري نفروشد.

بررسي خانه

در اين مرحله بايد وضعيت ملك را چك كنيد. منظور از وضعيت، بررسي وام، قرض، بدهي و ... ملك است. توصيه مي‌كنيم كه در اين مرحله حتما از وكلاي خبره و معتمد كمك بگيريد. چنانچه در هر يك از اين موارد مشكلي وجود داشته باشد، پيش پرداخت فورا به شما بازگردانده مي‌شود و قرارداد فسخ است.

تنظيم قرارداد

پس از اينكه با فروشنده به توافق رسيديد، قراردادي به زبان انگليسي كه نياز به امضا دو شاهد دارد، را امضا مي‌كنيد.

مجوز خريد

اگر شما ترك قبرسي نيستيد، بايد براي اخذ مجوز انتقال سند مالكيت اقدام كنيد. اين مجوز را انجمن شهرداري قبرس شمالي صادر مي‌كند و هزينه‌ي آن بين 200 الي هزار پوند است.

انتقال سند مالكيت

پس از دريافت مجوز انتقال مالكيت، شما و فروشنده هر دو بايد ماليات انتقال را بپردازيد و سپس فروشنده در اداره‌ي ثبت اسناد، مالكيت ملك را به شما منتقل مي‌كند.

مدارك خريد ملك در قبرس شمالي

ارائه‌ي مواردي كه در ادامه به آن‌ها اشاره مي‌كنيم، براي خريد ملك در قبرس شمالي لازم است:

  • ارائه‌ي شناسنامهي تمام اعضاي خانواده
  • ترجمهي سند ازدواج ( در صورت تاهل )
  • اصل گذرنامه و كپي تمام صفحات آن
  • ارائه‌ي سند ملك ( اگر ملك ديگري در قبرس شمالي به نام شما است )
  • قراردادهاي فروش ملك اصل و كپي ( اگر قبلا در قبرس شمالي خانه‌اي فروخته‌ايد )
  • قراردادهاي اجاره اصل و كپي ( اگر اكنون در ملكي اجاره‌اي در قبرس شمالي زندگي مي‌كنيد )
  • 6 عدد تمبر به زبان تركي
  • برگه گواهي عدم سو پيشينه

هزينه خريد ملك در قبرس شمالي

اكثر پروژه‌هاي ساختمان سازي در قبرس شمالي، اين امكان را فراهم كرده‌اند، كه بتوانيد به صورت اقساطي ملك خود را خريداري كنيد. به همين منظور لازم است كه حداقل يك سوم از كل مبلغ ملك را در هنگام عقد قرارداد بپردازيد. الباقي مبلغ ملك را در اقساط بلند مدت بدون بهره، پرداخت خواهيد كرد.

قيمت املاك در قبرس شمالي، به نسبت ساير كشورها با همين موقعيت، شرايط و امكانات بسيار كمتر است.

قيمت ملك در شهرهاي مختلف، با يكديگر فرق دارند. مثلا در نيكوزيا ( پايتخت ) قيمت هر متر مربع ملك 1771 يورو، در فاماگوستا 1019 يورو و در گيرنه 918 يورو است.

قيمت املاك آپارتماني در مناطق ساحلي از حدود 20 هزار پوند و ويلاها از 62 هزار پوند شروع مي‌شود. آپارتمان و پنت‌هاوس‌هاي لوكس هم با حداكثر قيمت 200 هزار پوند در قبرس شمالي وجود دارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۲۳:۰۶ توسط:sam موضوع:

قبل از خريد لگو مردعنكبوتي به لگو اصلي توجه كنيد

خريد لگو مردعنكبوتي

لگو مردعنكبوتي از آن دسته اسباب بازي هايي است كه جنبه هاي مختلف ذهن كودك را درگير مي كند و او را از نظر ذهني به چالش مي كشد تا علاوه بر تفريح ??و گذراندن اوقات فراغت، هوش هيجاني خود را در حين بازي و تفريح ??نيز تقويت كند. لگو مردعنكبوتي يكي از اسباب بازي هاي لگو محبوب و زيبا براي كودكان بالاي 6 سال است. با خريد اسباب بازي هاي لگو مردعنكبوتي مي توانيد به فرزندان خود سرگرمي و لذت زيادي ببخشيد.

فروشگاه اينترنتي اسباب بازي بارلي توي به عنوان مرجع اصلي خريد آجر لگو در كشور با سالها تجربه و تخصص در اين زمينه توانسته است انواع آجر لگو مردعنكبوتي را با كيفيت و تنوع بالا به مشتريان خود عرضه كند. اگر كه به دنبال تهيه بهترين لگو مرد عنكبوتي بر اساس شاخصه هاي مانند قيمت و سطح كيفيت هستيد مي توانيد صفحه دسته بندي لگو مردعنكبوتي را در فروشگاه اسباب بازي بارلي توي مشاهده كنيد.

اسباب بازي لگو مردعنكبوتي

در زير چند نكته مهم در مورد لگوهاي مردعنكبوتي را براي شما شرح داده ايم. لطفا قبل از خريد لگو مردعنكبوتي به اين نكات توجه كنيد و با جنبه هاي كلي اين اسباب بازي آشنا شويد.

- با توجه به انواع مختلف لگو مردعنكبوتي تعداد قطعات آنها نيز با توجه به مدل آنها متفاوت است. پس هميشه قبل از خريد لگو مردعنكبوتي به تعداد قطعات اسباب بازي لگو مردعنكبوتي توجه كنيد.

- كشور اسباب بازي هاي لگو مردعنكبوتي اصل دانمارك است و اين اسباب بازي ها توسط شركت دانماركي لگو توليد و در فروشگاه هاي اينترنتي مختلف ايران به فروش مي رسد.

- اسباب بازي هاي لگو مردعنكبوتي مانند لگو پسرانه براي كودكان بالاي 6 سال مناسب است و هر كودك بالاي شش سال، نوجوان يا بزرگسال مي تواند ساعت ها سرگرم خريد و بازي با لگو مردعنكبوتي باشد.

بهترين لگو مردعنكبوتي

اگر به اسباب‌ بازي ‌هاي لگو مردعنكبوتي و مجموعه ‌اي از آن‌ها علاقه داريد، توصيه مي‌كنيم ويژگي ‌هايي مانند اصالت، كيفيت، گارانتي و ... را در نظر بگيريد. هنگام خريد لگو مردعنكبوتي از فروشگاه لگو. در ادامه عوامل موثر بر قيمت لگو مردعنكبوتي را به دقت بررسي خواهيم كرد.

قبل از خريد لگو مردعنكبوتي به لگو اصلي توجه كنيد

لگوهاي اصلي مرد عنكبوتي با همتايان خيالي خود بسيار متفاوت هستند. يكي از تفاوت هاي اصلي آنها، جزئيات بالاي لگوهاي اصلي مرد عنكبوتي است. از آنجايي كه تعداد قطعات لگوهاي مردعنكبوتي بسيار زياد است و بچه ها اغلب بارها با آن ها بازي مي كنند، اگر ساختمان لگوهاي مردعنكبوتي خوب نباشد، قطعا بعد از گذشت زمان و استفاده، خراب مي شود. در نتيجه هنگام خريد لگو مردعنكبوتي به اصل آن توجه ويژه اي داشته باشيد.

قبل از خريد اسباب بازي لگو مردعنكبوتي به كيفيت قطعات آن توجه كنيد.

در خريد لگو مردعنكبوتي بايد به كيفيت قطعات لگو توجه كرد. زيرا اين اسباب بازي ها براي كودكان طراحي شده اند و ممكن است پس از استفاده مكرر بشكنند. خريد يك اسباب بازي لگو مردعنكبوتي با كيفيت مي تواند در هزينه شما صرفه جويي كند. بنابراين اگر مي خواهيد لگو مردعنكبوتي ارزان و باكيفيت بخريد، توصيه مي كنيم خريد را از يك مركز معتبر با برچسب الكترونيكي انجام دهيد.

قبل از خريد لگو مردعنكبوتي حتما به گارانتي آن توجه كنيد.

نكته ديگري كه قبل از خريد لگو مردعنكبوتي بايد به آن توجه كرد، گارانتي محصول است. هر لگو مردعنكبوتيي كه مي‌خريد بايد با ضمانت تعويض همراه باشد، بنابراين اگر همانطور كه در صفحه محصول توضيح داده شده نيست يا آسيب ديده است، مي‌توانيد به راحتي آن را برگردانيد.

لگو مردعنكبوتي ارزان بخريد

يكي ديگر از لگوهاي معروف و محبوب در بين كودكان لگوهاي مرد عنكبوتي است. مرد عنكبوتي به عنوان يكي از ابرقهرمانان مورد علاقه كودكان و نوجوانان شناخته مي شود. اين موضوع باعث شد تا بسياري از والدين يك لگو مردعنكبوتي ارزان قيمت بخرند. لگوهاي مردعنكبوتي در اندازه ها و شكل هاي مختلف براي سنين مختلف ساخته و عرضه مي شوند. با توجه به محبوبيت اين شخصيت، مي توان انتظار داشت كه لگوهاي مرد عنكبوتي قيمت بالاتري نسبت به لگوهاي ساده داشته باشند.

بسياري از برندهاي چيني مدل هاي لگو عنكبوتي ارزان عرضه مي كنند، اما بايد بدانيد كه اين گونه لگوها كيفيت خوبي ندارند و پس از مدتي استفاده برخي از قطعات از هم مي ريزند، پس بهتر است به خريد نگاه كنيد. لگوهاي مرد عنكبوتي از گونه هاي بيگانه. با توجه به اينكه ست هاي لگو مردعنكبوتي در انواع و اندازه هاي مختلف توليد و عرضه مي شود، قطعا مي توانيد لگو مردعنكبوتي ارزان قيمت را در بين آنها پيدا كنيد.

خريد لگو مردعنكبوتي اورجينال

خريد لگو مردعنكبوتي اصلي بسيار مهم است. دليل اين امر اين است كه فرزندان شما مدتي از وقت خود را صرف بازي با اين لگوها مي كنند و اگر اين لگوها بي كيفيت و تقلبي باشند پس از مدتي آسيب مي بينند. از آنجايي كه لگوهاي مرد عنكبوتي طرفداران زيادي دارد و با فروش خوبي همراه است، بسياري از توليدكنندگان لگوهاي مرد عنكبوتي تقلبي مي سازند و به جاي لگوهاي اصلي مرد عنكبوتي به مشتريان مي فروشند.

شايد بسياري از والدين از تقلبي بودن اين محصولات ندانند و پس از مدتي متوجه شوند كه كيفيت خوبي ندارند. بنابراين اهميت خريد از يك فروشگاه معتبر كه لگو مردعنكبوتي معتبر را ارائه مي دهد در اين اطلاعيه مشهود است.

فروش لگو مردعنكبوتي

امروزه مي توانيد وب سايت ها و فروشگاه هاي آنلاين زيادي را پيدا كنيد كه لگوهاي مرد عنكبوتي را مي فروشند. يك فروشگاه اينترنتي كه در زمينه فروش لگو مردعنكبوتي فعاليت مي كند بايد بهترين لگو را در اختيار مشتريان خود قرار دهد تا مردم پس از مدتي دوباره لگو مردعنكبوتي را خريداري كنند. همچنين مجموعه مورد نظر بايد از پشتيباني مناسبي برخوردار باشد تا افراد در صورت سوال يا مشكلات مربوط به محصول، آن را پيگيري كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۶:۳۳ توسط:sam موضوع: