صلحِ سرد صلحِ سرد .

صلحِ سرد

مزاياي بهره مندي از انواع حفاظ شاخ گوزني

مزاياي بهره مندي از انواع حفاظ شاخ گوزني

 

مسلما وجود انواع حفاظ شاخ گوزني در بالاي ديوار ساختمان ها به منزله برقراري امنيت و آسايش صاحبان خانه هاي حياط دار در تمامي شهرهاي ايران مي باشد. ضمن اينكه از زيبايي خيره كننده اين نوع از حفاظ هاي آهني در شكل دهي نماي بيروني ساختمان ها نيز به هيچ عنوان نمي توان به همين راحتي گذشت. حفاظ شاخ گوزني نيز كه با توليدكنندگان مختلف در سراسر مناطق تهران مورد استفاده در اغلب ساختمان ها واقع مي گردد، داراي هر يك از اين مزاياي دوگانه يعني برقراري امنيت و آسايش ساختمان ها و نيز زيبايي جذاب و ديدني نماي بيروني ساختمان ها مي باشد. اما علاوه بر اين دو نوع ويژگي و مشخصه اصلي حفاظ شاخ گوزني، بايد اذعان داشت كه حفاظ شاخ گوزني داراي مزيت هاي منحصر به فرد ديگري است كه توليدكنندگان تهراني با نبوغ فكري خاص خويش و نيز با توجه به طراحي ها و ايده پردازي هاي نوين خود دست به توليد حفاظ شاخ گوزني بسيار منحصر به فردي زده اند كه در زير به برخي از اين مزاياي بهره مندي از حفاظ شاخ گوزني خواهيم پرداخت كه نسبت به ساير توليدكنندگان حفاظ هاي آهني كاملا منحصر به فرد و ويژه تر نمود پيدا مي كنند.

مدل و قيمت حفاظ پنجره متحرك

 

هر يك از اين حفاظ ها داراي ويژگي ها و مزاياي متفاوت از قبيل استحكام و قيمت و زيبايي منحصر به فرد هستند. از عوامل تاثيرگذار در قيمت نرده ها طرح حفاظ، ميزان فلز به كار برده شده و به طبع وزن آن و رنگ كاري و… مي باشد. از مدل هاي نرده پنجره مي توان به محافظ هاي مدرن، فرفورژه، سي ان سي و لوكس اشاره نمود. حفاظ پنجره مدرن: به خاطر قيمت مناسب و طرح خاص آن از پرمتقاضي ترين حفاظ ها براي پنجره است كه مشتريان زيادي دارد. معمولا اين مدل از نرده ها از پروفيل هاي با ابعاد متفاوت با چينش افقي و عمودي ساخته شده است. كه در عين سادگي مي توان به طرح هاي زيبا و مينيمال با دربرگيري تمام سلايق رسيد.

قيمت حفاظ پنجره متحرك مدرن به خاطر ساده‌ترين حالت طرح آن از كم قيمت ترين حفاظ ها است. و همچنين علاوه بر طراحي ساده و زمان كمتر براي توليد و مصرف مواد اوليه كمتر نسبت به ساير مدل ها اين محافظ را از گزينه هاي مناسب مي سازد. در اين نوع از حفاظ به جاي پيچ و مهره از جوش استفاده مي شود. به خاطر همين موضوع كار براي دزدها سخت‌تر مي شود زيرا نمي توانند پيچ و مهره را باز كنند يا آن را خم كنند. از نكات مهم اين طرح فاصله ي بين نرده هاي آن است.

اين فاصله ها بايد به گونه اي باشد كه كسي از آن رد نشود. طبق ضوابط شهرداري بهتر است فواصل بين نرده ها ۱۰ سانتي‌متر در نظر گرفته شود.از ديگر مدل هاي محافظ پنجره مي توان به حفاظ فرفورژه اشاره كرد. اين نوع از نرده ها داراي تنوع فراوان در

طرح مي باشد. همچنين از امنيت و استحكام مناسبي برخوردار است. يكي از عومل موثر بر قيمت اين حفاظ تعداد گل هاي فرفورژه به كار برده شده در آن است.

معايب هاي حفاظ درب آكاردئوني

 

يك اشكالي كه به اين حفاظ‌ها نسبت مي‌دهند، برقي نبودن آن‌ها است. اين باعث مي‌شود كه فاقد هشدار دهنده‌هاي ديجيتالي باشند. اما اگر با دقت توجه كنيم، اين عيب مي‌تواند بك مزيت نيز به حساب آيد. چراكه حفاظ‌هاي آكاردئوني در نبود برق نيز امنيت درب‌ها را تأمين مي‌كنند.

ظاهر حفاظ آهني درب آكاردئوني

همانطور كه در قسمت‌هاي قبلي گفتيم، تنوع در توليد حفاظ‌ها زياد است. اين خبر خوبي براي خريداران به شمار مي‌رود. چراكه مي‌توانند خريد خود را براساس سليقه شخصي‌شان انجام دهند. اين تنوع در طرح و رنگ حفاظ‌ها وجود دارد. اين موضوع به شما كمك مي‌كند رنگ و طرح آن را متناسب با درب انتخاب كنيد. در اين صورت ظاهر حفاظ در جلوه درب ساختمان تأثير خواهد داشت.

حفاظ درب آكاردئوني فلزي را مي توان در مغازه هاي مختلف و حتي پاساژ ها نيز مورد استفاده قرار داد زيرا در هنگام باز و بسته شدن اين حافظ هاي آهني نياز به فضاي بسيار كمي دارند در نتيجه مشكلي براي رفت و آمد مشتريان در محيط هاي تجاري بوجود نخواهد آمد. درب آكاردئوني آهني معمولا مي تواند براي مكان هاي عمومي مانند بانك ها نيز بسيار كاربردي باشد زيرا در بانك ها نيز معمولا هم نياز به درب هايي ضد سرقت و ايمن بوده و هم نياز است تا فضايي از بانك را اين درب ها اشغال نكنند. كاربرد هاي بسيار زياد درب حفاظ ضد سرقت آكاردئوني باعث شده كه ميزان استفاده از اين درب ها روز به روز بيشتر شود.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد.

 

منبع : خبرگزاري ايسنا


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۰۸:۳۹ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :