صلحِ سرد صلحِ سرد .

صلحِ سرد

بهترين اسپيكر بلوتوث از كدام برند است؟

بهترين اسپيكر بلوتوث از كدام برند است؟

 

اسپيكر بلوتوثي يك ابزار بسيار مفيد و جايگزين مناسب براي ضبط‌صوت‌هاي قديمي است كه حجم بسيار كمتري داشته و در نمونه‌اي جديد كيفيت صدا و امكانات بسيار بالاتري هم دارد.

 

اسپيكرها در دو مدل كلي بلوتوثي و كامپيوتري(خانگي) توليد ميشوند كه نمونه بلوتوثي آن محبوبيت و كاربرد بيشتري دارد .مارك‌هاي بسيار زيادي اقدام به توليد اسپيكر كرده كه مدعي در توليد بهترين اسپيكر بلوتوث در بازار هم هستند.

 

اما واقعيت آن است كه در كل دنيا بهترين مارك‌هاي اسپيكر بلوتوث به تعداد انگشتان دودست هم نمي‌رسند. مهم نيست كه كدام اسپيكر بلوتوث را خريداري مي‌كنيد. اگر اسپيكر خود را از برندهاي اصلي خريداري كنيد ،براي سال‌ها خيالتان ازنظر كيفيت صدا و دوام دستگاه راحت خواهد بود.

 

بهترين اسپيكر بلوتوث -12 برند اصلي بهترين مارك اسپيكر

1-بهترين اسپيكر تسكو TSCO

 

تسكو يك نام صد در صد ايراني است. اما محصولات بسيار زيبا و باكيفيتي را توليد مي‌كند. برند ايراني تسكو نزديك به بيش از يك دهه است كه فعاليت خود را آغاز كرده و درزمينهٔ توليد انواع تجهيزات كامپيوتر (انواع شارژر همراه، هدفون بي‌سيم و باسيم، هدفون، پخش‌كننده خانگي…) فعاليت دارد.

 

البته عمده فعاليت اين مارك داخلي بر توليد انواع اسپيكر قابل‌حمل و خانگي است .تسكو در ساخت بهترين برند اسپيكر خانگي و بهترين اسپيكر كامپيوتر در بازار ايران كاملاً پيش تاز است.

 

اين برند محصولاتي باكيفيت بالا و قيمت فوق‌العاده توليد مي‌كند. قيمت اسپيكرهاي تسكو ارزان‌تر از برندهاي مطرح هستند و ازنظر كيفيت هم تفاوت چنداني ندارد.

 

tsco به‌راحتي برندهاي مطرح بازار را كنار زده و در قله فروش بهترين اسپيكرهاي بلوتوثي بازار ايران قرار دارد. قيمت خوب، طراحي زيبا و كيفيت قابل‌قبول، تسكو را در مقام اول ليست ما قرار مي‌دهد.

 

بهترين مارك اسپيكر تسكو

 

 

2-بهترين اسپيكر JBL

 

بعد از برند تسكو، جي بي ال مقام دوم محبوبيت را در ميان خريداران دارد. البته توجه داشته باشيد كه اين برند در بازار ايران مقام دوم فروش را كسب كرده. جي بي ال يك برند جهاني و با قدمت بسيار بيشتر از تسكو است.

 

اين برند در سطح جهاني هميشه مقام اول را در توليد بهترين اسپيكر بلوتوث داشته و سال‌هاست كه اين جايگاه را براي خود حفظ كرده است. كيفيت و شهرت اسپيكرهاي اين برند به‌قدري بالا است كه در دنيا اسپيكر را بانام JBL مي‌شناسند.

 

اما قيمت بالاي محصولات jbl آن را به گزينه دوم انتخاب مشتريان بهترين اسپيكر بلوتوث باقيمت مناسب بازار ايران تبديل كرده است. از بهترين مدل اسپيكر جي بي ال مي‌توان به مدل محبوب flip 5 اشاره كرد.

 

 https://llk.dk/um1drn

https://t.ly/txOVx

 

 

3-بهترين اسپيكر شيائومي Xiaomi

 

شيائومي هميشه يك پاي توليد اسپيكر بلوتوثي اقتصادي و با حجم صداي بالا و سايز كوچك بوده است.البته برند شيائومي نيازي به معرفي نداشته و به قدرت مي‌توان گفت كه بهترين برند چيني در بازار ايران است.

 

كيفيت اسپيكر بلوتوث‌هاي اين برند چيني هيچ‌چيز كمتر از جي بي ال ندارد.قيمت محصولات اين برند قابل‌قبول بوده و توليدات آن به دوام بالا مشهور هستند. اگر به دنبال بهترين اسپيكر باكيفيت عالي و قيمت مناسب هستيد، شيائومي بهترين گزينه محسوب مي‌شود.

 

تنها نكته قابل‌تأمل در اين برند خدمات پس از فروش به نسبت ضعيف آن در بازار ايران است. بهترين اسپيكر قابل‌حمل شيائومي نمونه LK-15 است.

https://www.liveinternet.ru/stat/***-system-car.ir/

https://coub.com/218f1ebcbc346f06691c

https://giphy.com/channel/HamishSamir5

https://www.fanfiction.net/u/16029472/

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/HamishSamir5

https://www.spreaker.com/user/17401255

https://justpaste.it/85tiv

https://www.atlasobscura.com/users/hamishsamir5

https://trello.com/u/hamishsamir5

https://www.blogtalkradio.com/hamishsamir5

https://www.reverbnation.com/artist/hamishsamir5

https://www.viki.com/users/hamishsamir5_254/about

https://visual.ly/users/hamishsamir5/portfolio

https://www.wikidot.com/user:info/hamishsamir5

https://speakerdeck.com/hamishsamir5

https://slides.com/hamishsamir5

https://500px.com/p/hamishsamir5?view=photos

https://qiita.com/HamishSamir5

https://8tracks.com/hamishsamir5


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۸:۲۴ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :