صلحِ سرد صلحِ سرد .

صلحِ سرد

اثرات زعفران بر درمان بيماري‌هاي تنفسي

اثرات زعفران بر درمان بيماري‌هاي تنفسي

 

 

از آنجايي كه گياهان دارويي اثرات و عوارض جانبي كمتري نسبت به داروهاي شيميايي دارند، امروزه استفاده از آن‌ها در طول روند درمان انواع بيماري‌ها مورد توجه بيشتري قرار گرفته است. زعفران به عنوان يكي از گياهان دارويي جايگاه ويژه‌اي در كشورهاي مختلف بخصوص ايران پيدا كرده است. كلاله زعفران از گياهي با نام علمي crocus sativus گرفته مي‌شود كه از خانواده زنبقيان به شمار مي‌رود. علاوه بر استفاده از زعفران به عنوان چاشني و طعم‌دهنده انواع غذاها و نوشيدني‌هاي مختلف، اين گياه از ديرباز تاكنون به عنوان دارو در درمان بيماري‌ها و اختلالات متعددي استفاده مي‌شده است. از جمله اين اختلالات مي‌توان به مواردي همچون سرفه، آسم، برونشيت، اختلالات معده، افسردگي، آلزايمر، نفخ، اختلالات قاعدگي و حتي سرطان اشاره نمود.

براي اطمينان در خريدي بدون واسطه و با قيمت مناسب به صفحه خريد زعفران بهرامن مراجعه كنيد. قيمت زعفران بهرامن در مقايسه با كيفيت اين محصول عامل رقابتي در فروش اين ادويه گرانبهاست.

 

 

آسم يك بيماري تنفسي است كه به صورت التهاب در مجاري تنفسي نمايان مي‌شود. اين التهاب در برخي افراد باعث بروز حملات متعدد تنفسي، تنگي نفس، خس خس و گرفتگي سينه و سرفه‌هاي مداوم بخصوص اوايل روز و نيمه‌هاي شب مي‌شود. اين بيماري منجر به افزايش راديكال‌هاي آزاد در بدن شده و نهايتا تنفس را در فرد مبتلا دچار مشكل مي‌نمايد. پژوهش‌هاي اخير نشان داده‌‍اند افزايش مصرف مواد حاوي آنتي اكسيدان در كاهش اثرات ناشي از بيماري آسم بسيار موثر است. كلاله زعفران به عنوان يكي از مواد غذايي شناخته شده داراي عناصر بسيار زيادي است. مطالعات متعددي در رابطه با تشخيص تركيبات متعدد زعفران انجام شده و تاكنون حدود 150 تركيب فعال در زعفران شناسايي شده كه مهمترين آن‌ها كروسين، پيكروكروسين و سافرانال است؛ زعفران سرشار از آنتي‌اكسيدان و ريبوفالوين نيز مي‌باشد. در طب سنتي كشورهاي مختلف از جمله يونان، ايران و ... از زعفران به عنوان يك داروي آرام‌بخش و مسكن استفاده مي‌شده است. از خواص ديگر زعفران مي‌توان به ضد اسپاسم و گرفتگي، ضد افسردگي، ضد تورم و التهاب و تسكين‌دهنده سرفه در آسم و سياه سرفه و به طور كلي درمان بيماري‌هاي ريوي اشاره نمود. در پژوهش ديگري ثابت شده است كه زعفران و سافرانال موجود در آن اثرات ضد سرفه داشته و در درمان گلو درد، سر درد و ... به صورت مسكن عمل مي‌نمايد و منجر به افزايش اكسيژن‌رساني به بافت‌هاي متعدد بدن مي‌شود.

 

به طور كلي مي‌توان نتيجه گرفت زعفران به اين دليل كه حاوي آنتي اكسيدان زيادي مي‌باشد، در كاهش اثرات ناشي از بيماري‌هاي تنفسي گوناگون و كاهش سرفه به شكل موثري عمل مي‌نمايد.

 

منبع : نامه نيوز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۹:۳۰ توسط:sam موضوع:

رايابين الملل ، بهترين شركت مهاجرت به كانادا

رايابين الملل ، بهترين شركت مهاجرت به كانادا

شايد شما هم از آن گروه از اشخاصي باشيد كه عشق و علاقه به مهاجرت به كانادا داريد يااينكه مي‌خواهيد فرزندانتان را براي ادامه علم آموزي به كانادا بفرستيد، براي مسافرت به كانادا و علم آموزي در كانادا موسسات متعددي در سرزمين وجود دارا‌هستند تا شما‌را در انجام اين كار ياري نمايند البته سفارش ما به شما براي مهاجرت به كانادا ، به كار گيري از سرويس ها كمپاني ايراني - كانادايي رايابين الملل ميباشد.

مهاجرت به كانادا

كمپاني رايابين الملل يك كمپاني كانادايي ميباشد كه در مسئله مهاجرت تحصيلي هوشمند ، دريافت پذيرش و ويزا تحصيلي، مشاوره تحصيلي در كالج ها ، دانشگاه و مدرسه هاي كانادا و خدمات مشاوره ارائه مي كند.

رايا بين الملل با مشاركت دفاتر همكار به كشورهاي مختلف جهان بخصوص هند، چين، ايران، ويتنام، فيليپين و …، خدمات پذيرش و مشاوره تحصيلي براي دانشجويان مقاطع مختلف براي ادامه تحصيل در كانادا، امريكا، استراليا و اروپا  ارائه مي نمايد.

خدمات متفاوت رايا بين الملل

  • استفاده از متخصصان با تجربه و با دانش روز
  • مشاوره اختصاصي متناسب براي شرايط متقاضي
  • تمركز بر برنامه مشتري
  • پيگيري منظم امور براي حصول نتيجه
  • كاهش زمان و هزينه ها متقاضي با اتخاذ تصميم هاي صحيح و واقع بينانه
  • ارتباط نزديك و موثر با دانشگاهها و مراكز آموزشي

 

اگر شما نيز قصد ادامه تحصيل در كانادا يا كشورهاي اروپايي را داريد مي توانيد براي دريافت مشاوره و راهنمايي براي انتخاب بهترين مسير آينده زندگي و شغلي خود با مشاوران رايابين الملل تماس بگيريد و از خدمات اين شركت بهره مند شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۹:۵۶ توسط:sam موضوع:

دانلود فيلم The Good, the Bad and the Ugly 1966

دانلود فيلم The Good, the Bad and the Ugly 1966

8k09_z3.jpg

فيلم خوب بد زشت ساخته ي سرجيو لئونه و با بازي كلينت ايستوود به عنوان فيلم ?ام ليست سايت IMBD شناخته مي شود و به نظر عده اي بهترين فيلم وسترن ساخته شده است ولي در ميان ناباوري هيچ جايزه اي در اسكار برنده نشد داستان خوب و زشت است كه با هم كار مي كنند و به گول زدن كلانترهاي مناطق مختلف و پول در آوردن از اين راه مي پردازند. بد، آدمكشي حرفه اي است. اين سه نفر در راه پيدا كردن گنجي ??? هزار دلاري در مقابل هم قرار مي گيرند.

 

اطلاعات تكميلي فيلم The Good, the Bad and the Ugly 1966 :

كارگردان : Sergio Leone

نويسنده ها : Luciano Vincenzoni , Sergio Leone

بازيگران : Clint Eastwood, Eli Wallach, Lee Van Cleef

كشور : Italy | Spain | West Germany | USA

زبان : Italian

تاريخ انتشار : ?? December 1967 (USA)

شناخته شده به اسم : The Good, the Ugly, the Bad

لوكيشن فيلمبرداري : Mini Hollywood, Tabernas, Almer?a, Andaluc?a, Spain

كمپاني سازنده : Produzioni Europee Associate (PEA), Arturo Gonz?lez Producciones Cinematogr?ficas, Constantin Film

 

Box Office فيلم The Good, the Bad and the Ugly 1966 :

بودجه فيلم : $?,???,??? (estimated)

Gross USA: ,100,000

Cumulative Worldwide Gross: ,253,751

 

دانلود فيلم The Good, the Bad and the Ugly 1966

 

فيلم خوب بد زشت به كارگرداني سرجيو لئونه در سال ???? ساخته شده است. اين فيلم محصول كشور ايتاليا و اسپانيا و در ژانر اكشن و وسترن مي‌باشد. در اين فيلم كلينت ايستوود، لي وان كليف , ايلاي والاك به هنرمندي پرداخته‌اند.

https://upnod.tv/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۱:۳۳ توسط:sam موضوع: