صلحِ سرد صلحِ سرد .

صلحِ سرد

تعمير موتورخانه

تعمير موتورخانه

در بسياري از ساختمان ها به منظور تهويه مطبوع و فراهم كردن گرمايش بخش هاي مختلف ساختمان از موتورخانه استفاده مي شود. بنابراين موتورخانه يك سيستم مهم در ساختمان بشمار مي رود كه در صورت خرابي بايد به موقع نسبت به تعمير آن اقدام كنيد.

موتورخانه ها معمولا در بسياري از ساعات شبانه روز در حال كار كردن و فعاليت مي باشند در نتيجه در مدت زمان نسبتا كوتاهي قطعات آنها دچار فرسايش مي شوند و نيازمند تعمير و يا تعويض مي باشند. به منظور جلوگيري از خرابي موتورخانه بايد سرويس هاي دوره اي را به صورت منظم انجام دهيد تا اگر مشكلي در موتورخانه ايجاد شده است آن را تعمير كرده و از ايجاد مشكل براي ساير قسمت هاي موتورخانه جلوگيري كنيد.

خدمات مربوط به تعمير موتورخانه توسط تاسيسات نوبهار

از مهمترين و اصلي ترين خدمات مربوط به تعمير موتورخانه توسط تاسيسات نوبهار مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • نصب و راه اندازي موتورخانه
  • تعمير و يا تعويض منبع دوجداره موتورخانه
  • عايق كاري موتورخانه
  • سرويس هاي دوره اي موتورخانه
  • تعمير و يا تعويض لوله كشي موتورخانه
  • تعمير و يا تعويض ديگ موتورخانه
  • تعمير و يا تعويض شير شوفاژ
  • تعمير و يا تعويض مشعل موتورخانه
  • برطرف كردن مشكلات جزئي و يا كلي موتورخانه

تمامي خدمات فوق توسط تكنسين هاي متخصص تاسيسات نوبهار انجام مي شود. مجموعه بزرگ تاسيسات نوبهار آماده خدمت رساني در زمينه تاسيسات ساختماني همچون تعميرات و يا نصب موتورخانه و مواردي از اين قبيل مي باشد.

تعويض كلكتور موتورخانه

يكي از مهمترين بخش هاي موتورخانه، كلكتور موتورخانه مي باشد كه در واقع به عنوان شاهراه جمع آوري و توزيع آب گرم شناخته مي شود. در مواردي كه شوفاژ به درستي كار نمي كند معمولا كلكتور موتورخانه فرسوده و يا خراب شده است و نياز به تعويض دارد.

زماني كه با نشت آب از سمت شيرآلات كلكتور روبه رو مي شويد اگر به موقع اقدام به برطرف كردن مشكل نكنيد، چكه كردن آب بر روي لوله ها باعث زنگ زدن آنها مي شود و در چنين مواقعي بايد كلكتور موتورخانه تعويض گردد. اين نكته را نيز در نظر داشته باشيد كه ميزان زنگ زدگي لوله ها بايد بررسي شود زيرا در برخي مواقع ميزان زنگ زدگي لوله ها كم است و نيازي به تعويض كلكتور نيست. با اين حال در بسياري از مواقع ميزان زنگ زدگي لوله ها بسيار زياد است و معمولا به داخل لوله ها نفوذ كرده و همين موضوع باعث پوسيدگي كلكتور شده است كه در چنين مواقعي كلكتور بايد عوض شود.

تعويض كلكتور بايد توسط يك تكنسين ماهر و كارآزموده انجام شود زيرا نصب اين قطعه از موتورخانه اگر به درستي انجام نشود، عملكرد ساير قطعات موتورخانه را نيز با اختلال مواجه مي كند. به اين منظور مي توانيد خدمات مربوط به موتورخانه همچون

نكات مهم در تعويض كلكتور موتورخانه

همانطور كه در قسمت فوق اشاره كرده ايم، نصب كلكتور از اهميت ويژه اي برخوردار است به همين منظور رعايت نكات زير در هنگام تعويض كلكتور موتورخانه الزامي مي باشد.

  • محل نصب كلكتور در پشت مخزن بخار موتورخانه است.
  • در هنگام تعويض كلكتور موتورخانه به كيفيت و استاندارد بودن لوله و اتصالات دقت كنيد.
  • از قرار دادن كلكتور در مكان هاي مرطوب خودداري كنيد.
  • كلكتور موتورخانه بايد در ارتفاعي مناسب نصب شود.

تعويض ديگ موتورخانه

ديگ موتورخانه يك مخزن بزرگ و پر فشاري است كه از آن براي گرم كردن آب استفاده مي شود. ديگ هاي موتورخانه يكي از بزرگترين و اصلي ترين تجهيزات موتورخانه مي باشند كه در دو نوع فولادي و چدني توليد مي شوند.

ديگ موتورخانه در برخي موارد سوراخ مي شود و نياز به تعويض دارد. ديگ موتورخانه در داخل يك سيكل قرار دارد، آب وارد سيكل مي شود و توسط مشعل موتورخانه گرم مي شود و سپس از ديگ خارج مي شود و به وسيله لوله ها به بخش هاي مختلف ساختمان هدايت مي گردد. ديگ ها پس از چندين سال استفاده پوسيده و خراب مي شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۷:۳۱ توسط:sam موضوع:

كدام افراد معروف ليزر موهاي زائد را پيشنهاد ميكنند؟

عنوان: كدام افراد معروف ليزر موهاي زائد را پيشنهاد ميكنند؟

 

s8_h257.jpg

اين روزها كه بازار عمل ها زيبايي داغ است، بيشتر افراد به شدت مي خواهند مانند بازيگران زن معروف و برخي مدل ها زيبا، بي نقص و جذاب باشند. تصوير سلبريتي هاي ايراني قبل و بعد از جراحي زيبايي دست به دست ميشوند، بازيگران و سلبريتي ها در اين زمينه عقب نمانده اند و از آنجايي كه هميشه مورد توجه بوده اند، در خط مقدم عمل هاي زيبايي قرار دارند.

با توجه به آماري كه سايت شركت كارمانياطب منتشر كرده است، كشور ما در زمينه جراحي زيبايي ركورددار است به طوري كه امروزه چهره هاي طبيعي بدون جراحي كمتر به چشم مي آيند. اين در حالي است كه بسياري از خانم ها ديگر چهره طبيعي خود را دوست ندارند و نمي دانند چهره بي عيب و نقص ستاره هاي ايراني و خارجي حاصل چندين عمل جراحي، عمل و تزريق است و در صورت زياده روي علاوه بر هزينه هاي سرسام آور، مي تواند در دراز مدت اثرات مخربي داشته باشد.

ناگفته نماند كه استفاده صحيح و مناسب از علم پزشكي و روش هاي نوين مي تواند در برخي موارد به اصلاح عيوب صورت كمك كند. با ديدن عكس هاي قبل و بعد از عمل زيبايي بازيگران ايراني متوجه تغييرات مثبت در چهره آنها مي شويد. در اين مقاله قصد نداريم به عمل هاي زيبايي بازيگران بپردازيم زيرا با يك سرچ ساده ميتوانيد عكس هاي قبل و بعد از عمل آنها را ببينيد

ما در اين مقاله قصد داريم به متود هاي زيبايي سلبريتي ها بپردازيم اما نه صرفا عمل زيبايي، در اين مقاله فكوس ما بر روي بازيگران و سلبريتي هايي است كه ليزر موهاي زائد را انجام داده اند يا آن را توصيه يا ترويج يا تبليغ كرده اند

سلبريتي ها اغلب اولين كساني هستند كه جديدترين روش هاي زيبايي را قبل از اينكه در معرض ديد عموم قرار گيرند، امتحان مي كنند. معمولاً هرگز افراد مشهور را با زير بغل هاي پر مو، پاهاي پر مو، موهاي ناخواسته صورت يا موهاي بيرون زده زير خط بيكيني خود نمي بينيد. آنها معمولاً حتي براي رفتن به سوپرماركت هم شاداب و جذاب به نظر مي رسند! اما چگونه آنها اينقدر صاف و بدون مو به نظر مي رسند؟ آيا ممكن است برخي از افراد مشهور براي داشتن پوستي نرم و صاف در تمام طول سال به ليزر موهاي زائد روي بياورند؟ بياييد نگاهي به افراد مشهوري بيندازيم كه گفته مي شود تحت روش هاي حذف موهاي زائد قرار گرفته اند.

 

سلبريتي هاي خارجي كه ليزر موهاي زائد انجام داده اند

 

در كشورهاي اروپايي و آمريكايي ليزر موهاي زائد كاملا جا افتاده است و مبلغين اصلي اين فناوري را ميتوان بازيگران خوانندگان و ساير افراد معروف دانست كه در ادامه چند تن از آنها را نام ميبريم

 

كيم و كلويي كارداشيان

كيم و كلويي تنها دو نفر از اين جايگاه اجتماعي هستند كه علناً به ليزر موهاي زائد اعتراف كرده‌اند و خيلي معمولي در مورد آن صحبت مي‌كنند.

كيم در مجله Allure گفت: "من ارمني هستم، پس البته وسواس ليزر موهاي زائد دارم! دست، بيكيني، پا، زير بغل...تمام بدنم بدون مو است."

Khloe اين روش را براي اولين بار در تلويزيون در يك قسمت از برنامه خود انجام داد و حتي به دوربين ها اجازه داد موهاي او را از روي انگشتانش كنده است.

اين زنان به موهاي تيره و پرپشت خود اعتراف كردند كه ديگر روش هاي رفع موهاي زائد مانند اپيلاسيون يا اصلاح را نمي پسندند و خواهان يك راه حل طولاني مدت براي مشكل خود هستند. كيم حتي موهاي كركي و نازك را از پيشاني خود برداشته است.

هم كيم و هم كلوئه به قدري عاشق ليزر موهاي زائد بودند كه تمام خانواده خود را تشويق كردند كه آن را امتحان كنند.

 

كريس جنر

مادر خانواده كارداشيان يكي از افرادي است كه به توصيه دخترانش براي موهاي زائد خود به مراكز ليزر مراجعه كرده و از اين موضوع بسيار خوشحال است و در صفحه اينستاگرام خود از آن تعريف كرده است.

او در صفحه اينستاگرام خود يك عكس از خود و يك دستگاه تيتانيوم منتشر كرد كه اين دستگاه ليزر يكي از محبوب ترين دستگاه هاي ليزر در جهان ميباشد.

 

ويكتوريا بكهام

اوا لونگوريا، بازيگر اسپانيايي، ليزر موهاي زائد را به ويكتوريا بكهام، خواننده انگليسي، طراح مد، مجري تلويزيون و همسر ديويد بكهام بازيكن مشهور فوتبال توصيه كرد. ويكتوريا نيز از اين بابت بسيار خوشحال است.

 

بيانسه

گفته مي شود بيانسه كه با خواننده رپ جي زي ازدواج كرده است، از طرفداران پر و پا قرص ليزر موهاي زائد است. ليزر موهاي زائد براي زنان با پوست تيره (و مردان) بي خطر است، اما قبل از استفاده از ليزر بايد با مشاوران كارمانيا طب مشورت كنيد.

 

اشلي رابرتز

اشلي رابرتز، خواننده گروه Pussycat Dolls، درباره عشقش به ليزر موهاي زائد مي گويد: «موهاي زائد زندگي من را نجات داد. پاهام مثل كاكتوس بود! مجبور بودم روزي دو بار اصلاحشان كنم.

همه ما مي دانيم كه اصلاح با تيغ و تيغ يا اپيلاسيون كاري بسيار پر زحمت و دردسرساز است و پس از معرفي دستگاه هاي ليزر موهاي زائد، افراد كمي كمتر تمايل به پيروي از روش هاي سنتي رفع موهاي زائد دارند.

 

كريسي تيگن

همسر جان لجند، مدل و بازيگر كريسي تيگن، علناً از آرايشگر خود به خاطر بي موي او تشكر كرد. با حضور روي فرش قرمز، مطمئناً مي‌توانيم بگوييم كه او چه تغيير اساسي در زيبايي پوستش داشته است كه در پست‌هاي اينستاگرامش نيز كاملاً مشهود است.

 

كايلي جنر

اگرچه مدل و كارآفرين، كايلي، بر خلاف خواهرانش، در مورد محل انجام ليزر موهاي زائد خود صحبتي نكرده است، اما طبق گزارشات، او براي بي مو و زيبا ماندن، ليزر موهاي زائد را انجام داده است.

 

آليسا ميلانو

آليسا ميلانو بازيگر Charmed و Melrose Place ظاهراً ليزر موهاي زائد را انجام داده است. او گفت كه از جلسات منظم اپيلاسيون متنفر است و راه‌حل‌هاي دائمي‌تري را ترجيح مي‌دهد و به وضوح نشان مي‌دهد كه انتخاب او يك كلينيك رفع موهاي زائد است.

 

جنيفر لوپز

خواننده مشهور و شناخته شده كه بارها در كلينيك هاي ليزر موهاي زائد رويت شده و عكس هاي آن پخش شده اند اما مصاحبه و تبليغي در اين زمينه انجام نداده است

 

ونسا هوجنز

اين خواننده و بازيگر تصميم گرفت از ليزر استفاده كند تا بدون مو و آماده رويارويي با مشغله هايش باشد. زماني براي اصلاح منظم يا رفتن به سالن وجود نداشت. ليزر موهاي زائد راهي براي كساني است كه زمان كافي براي مقابله با موهاي زائد ندارند.

 

كانيه وست

كانيه به همراه همسرش كيم كارداشيان در حال رفتن به كلينيك ديده شد، بنابراين ممكن است تصميم داشته باشد كه ليزر موهاي زائد بدن را انجام دهد، بايد بگوييم كه مردان اين روزها طرفداران پر و پا قرص ليزر موهاي زائد هستند.

 

كيم مارش

كيم مارش در مقاله اي در مجله منچستر ايونينگ نيوز ليزر موهاي زائد IPL خود را به نمايش گذاشت و آن را تحسين كرد.

 

آنجلينا جولي

آنجلينا جولي بازيگر محبوب و معروف و فعال حقوق بشر كه فعاليت هاي انسان دوستانه ي زيادي داشته است بارها در جمع هاي دوستانه و غير رسمي از ليزر دست ها و پاهاي خود صحبت كرده است و رضايت خود را از آن اعلام كرده است

 

پاتريك استار

پاتريك استار يك يوتيوبر است. او پس از يافتن جايگاه خود به عنوان مشاور آرايش در MAC، روتين آرايش روزانه خود را در كانالي آپلود كرد كه اكنون بيش از چهار ميليون مشترك دارد.

از آنجايي كه او زمان زيادي را صرف آرايش سنگين براي عكس و فيلم مي كند، مهم است كه بافت پوست او يكدست و صاف باشد. پاتريك چندين جلسه ليزر موهاي زائد صورت را انجام داد كه با موهاي روي گردنش شروع شد.

او جلسه سوم خود را در كانال يوتيوب خود آپلود كرد.

 

گبي هانا

يكي ديگر از ستاره هاي اينترنتي گبي هانا به عنوان يك وبلاگ نويس و خواننده سبك زندگي است.

او بينندگان را براي اولين جلسه از شش جلسه ليزر خود روي خط بيكيني و زيربغل خود با خود مي برد. اين ويديو تقريبا 3.5 ميليون بازديد داشته است.

 

 

 

بازيگران و هنرمندان ايراني كه عمل زيبايي و ليزر موهاي زائد انجام داده اند

 


با توجه به محدوديت هاي موجود، سلبريتي هاي ايراني نمي توانند مستقيماً در مورد ليزر موهاي زائد خود صحبت كنند، اما بسياري از آنها در مراكز ليزر و زيبايي ديده شده اند و يا در صفحات اجتماعي خود به تبليغ مراكز زيبايي و ليزر پرداخته اند.

 

سحر دولتشاهي

از جمله بازيگراني كه در مراكز زيبايي و ليزر موهاي زائد ديده شده اند ميتوان به سحر دولتشاهي اشاره كرد كه با سريال مسافران به شهرت رسيد. و اخيرا در سريال من مي خواهم زنده بمانم درخشيد. تغييرات چهره او كاملا محسوس است و سحر دولتشاهي كه يكي از زيباترين بازيگران سينماي ايران به حساب مي آمد، حالا با جوانسازي كه انجام داده به درجات بالاتري از زيبايي رسيده است.

 

مهتاب كرامتي

مهتاب كرامتي را نفر بعدي بازيگر موفق سينماي ايران و از فعالان حقوق كودك و زن، كارگردان هنري و سفير حسن نيت و صلح يونيسف دانست. اگرچه از كرامتي هميشه به عنوان يكي از زيباترين بازيگران زن ايراني ياد مي شود، اما با گذشت زمان جذابيت او نه تنها از بين نمي رود، بلكه اعمل هاي زيبايش باعث شده است كه گذر عمر مهتاب كرامتي به هيچ وجه در چهره او احساس نشود.

 

نيوشا ضيغمي

نيوشا ضيغمي يكي از بازيگران محبوب ايراني است كه اخيرا زياد كار نكرده اما در گذشته در كارهاي موفقي حضور داشته است. ضيغمي با عمل بيني و تغيير فرم ابروها و حجم گونه ها و لب ها به چهره اي جديد دست يافت كه البته بسيار زيباتر از قبل شد. او بارها در صفحات اجتماعي خود از پزشكان زيبايي و مركز زيبايي و ليزر موهاي زائد صحبت كرده است

 

شيلا خداداد

شيلا خداداد يكي از بازيگراني است كه با عمل بيني دچار تغييرات اساسي در چهره خود شد. همه ما او را به خاطر سريال مسافري از هند مي شناسيم. الان نسبت به آن روزها خيلي تغيير كرده است. در واقع مي توان گفت زمان نه تنها طراوت جواني را از لين نبرده است، بلكه عمل بيني براي تغيير فرم ابروها و همچنين رنگ ابروهايش او را بسيار زيباتر كرده است. نكته جالب و قابل توجه اين است كه شيلا خداداد با پزشك يك مركز ليزر موهاي زائد و كلينيك زيبايي و جراحي بيني ازدواج كرده است

 

افراد مشهور از چه دستگاه ليزري براي موهاي زائد خود استفاده مي كنند؟

 


امروزه تعداد كمي از افراد معمولي هستند كه با ليزر موهاي زائد مواجه نشده باشند و اين نشان مي دهد كه ليزر موهاي زائد در اكثر نقاط جهان جا افتاده است. در ادامه شما را با دوتا از پرفروش ترين و بهترين دستگاه هاي ليزر موهاي زائد كه در بين افراد مشهور محبوبيت دارد آشنا مي كنيم.

دستگاه ليزر تيتانيوم و دستگاه ليزر كندلا يكي از پرفروش ترين و بهترين دستگاه هاي ساخته شده در جهان است كه مورد توجه بسياري از افراد مشهور قرار گرفته و در سراسر جهان مورد استفاده قرار مي گيرد.

نمايندگي فروش اين دستگاه ها در ايران شركت كارمانيا طب ميباشد كه اين دستگاه ها را به ايران وارد كرده است و در اختيار كلينيك هاي زيبايي و مراكز ليزر موهاي زائد گذاشته است.

http://entrance-exam.net/forum/members/simpsonnancy3.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:SimpsonNancy3

https://www.pubpub.org/user/simpson-nancy

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=http://karmaniateb.ir

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/SimpsonNancy3

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/SimpsonNancy3

https://tcgschool.edu.in/members/simpsonnancy3/activity/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۵:۲۴ توسط:sam موضوع:

مهندسي چيست و يك مهندس كيست؟

مهندسي چيست و يك مهندس كيست؟

مهندسي يا دانش عملي عبارت از شناختي است كه انسان از آن بهره برداري عملي مي كند و آن را در سازندگي خويش يا جامعه به كار مي بندد. از طرف ديگر، واژه  Engineer كه از كلمه Engine ريشه گرفته است، تمام يا قسمتي از بار معنايي Engine را با خود دارد. اين واژه به معناي ماشين ،موتور، چرخ ،نقشه كشيدن، طراحي كردن، تدبير كردن و تهيه كردن آمده و بر خلاف مرسوم و متداول، فقط به معناي موتور به كار نرفته است و در حقيقت، آنچه از معناي اصلي اين واژه استنباط مي شود ،طراحي كردن، نقشه كشيدنو چيزي را به حركت در آوردناست كه براي انجام تمامي كارهاي فوق، احاطه بر علم و دانش عملي يك ضرورت كامل است.

با توجه به آنكه هر چيزي كه در طبيعت به وجود مي آيد يا وجود دارد داراي قواعد و قوانين خاصي است، پس اگر مهندس كسي است كه چيزي را به وجود مي آورد كه هرگز وجود نداشته است، اين شخص نمي تواند بدون وقوف بر قواعد آنچه موجود است، موجود جديدي را طراحي و خلق كند.

تعاريف زير نيز از طرف شاخه مواد و معدن فرهنگستان علوم ايران پيشنهاد شده است:

توانايي كاربرد خلاقانه و اقتصادي مواد و نيروهاي طبيعت در انتخاب، طراحي، مديريت، ساخت و توليد با تكيه بر دانش، رياضي و علوم در راستاي رفاه جامعه و منافع پايدار بشر. اين توانايي از طريق آموزش و تجربه حاصل مي شود.

چنانچه مي‌خواهيد با مهندس و مهندسي آشنا شويد ، مطالعه اين ( مهندس و مهندسي چيست؟ ) صفحه را در پورتال جامع مهندسين ايران به شما پيشنهاد مي‌كنيم.

يك مهندس كيست ؟

  • مهندس فردي است كه يافته هاي علمي را به طور مؤثري در خدمت جوامع انساني قرار مي دهد.
  • فردي كه به طور ويژه اي آموزش يافته و داراي تجربه هايي در برنامه ريزي و توسعه زيربناها و ابزارهاست. مهندس بايد قادر به ايفاي نقش راهنما در فرايندهاي مهندسي به منظور تأمين نيازهاي جوامع باشد.
  • مهندسان با زمينه هايي چون ادراك، كاربرد، طراحي، توسعه و مديريت پروژه ها و فرايندها سروكار دارند.

تعريف يك مهندس

  • يك مهندس به طور مؤثر يافته هاي علمي را در خدمت انسان قرار ميدهد.
  • او يك پل ارتباطي حياتي بين علوم و جامعه است.

چگونه يك مهندس مدرن به وجود مي آيد؟

  • جهان به سرعت در حال تغيير، نياز به مهندساني دارد كه بتوانند نقش به مراتب پيچيده تري از گذشتگان خود ايفا كنند؛
  • او علاوه بر مهارت هاي فني بايد در حوزه هاي غير فني نيز شايستگي لازم را داشته باشد؛
  • لازم است يك مهندس در برقراري ارتباط توانمند باشد.
  • او بايد قادر به حل مشكلات باشد.
  • او بايد داراي شايستگي هاي مديريتي لازم باشد.

خصوصيات يك دانش آموخته مهندسي عبارت است از

  • داشتن پايه قوي در علوم پايه، رياضيات و اصول مهندسي
  • داشتن دانش و تجربه در انجام دادن روش هاي آزمايشي
  • داشتن دانش بالا در فناوري هاي مربوط به تخصص خود
  • پيدا كردن مهارت زياد در ارتباطات و تبادل نظرهاي كتبي و شفاهي
  • آشنايي با اصول تجارت و شركت ها
  • داشتن احساس مسئوليت اجتماعي، اخلاقي، اين نام مجاز نمي باشد و انساني
  • دارا بودن ديدگاه تاريخي و اجتماعي در خصوص آثار فناوري بر جامعه و طبيعت
  • دارا بودن تصويري هماهنگ از شاخه هاي مختلف مهندسي
  • داشتن روحيه خلاق و هوشمند
  • دارا بودن قابليت انعطاف در تغييرات شغلي
  • توانايي اتخاذ تصميمات خطير هنگام بروز مسائل بحراني
  • داشتن اشتياق هميشگي و علاقه به آموختن در طي زندگي
  • دارا بودن فرهنگ كار گروهي
  • اشتياق به انجام دادن فعاليت هاي پژوهشي و ايجاد زمينه آن
  • پايبندي به حفظ محيط زيست
  • آشنايي با علوم حياتي
  • درك ارزش هاي فرهنگي و هنري
  • تسلط كامل به كامپيوتر در حل مسائل مهندسي
  • آشنايي كامل به زبان انگليسي

حقيقت آن است كه شايد مشخصه مهندسان مورد نياز در يك دهه ديگر تفاوت بسيار زيادي با آنچه امروزه در نظر گرفته مي شود، داشته باشد و بسياري از چيزهايي كه مهندسان امروز فرا مي گيرند كاربردي براي فرداي حتي نزديك آنها نداشته باشد.

كيفيت مهندسان انگيزه و صداقت  اشتياق به آموختن  قدرت تجسم  قابليت داوري سالم  فكر و عمل دقيق  درك مسائل اقتصادي  استعداد رهبري سازماني  داراي قدرت ابتكار و خلاقيت

دارا بودن توان براي انجام دادن كارهاي سخت  قابليت تفكر و ابراز نظر خود به صورت شفاف.

مهارتهاي اساسي براي يك مهندس

دانش مهارتهاي فني در زمينه هاي:

  • مباني علوم
  • مباني و كاربرد مهندسي
  • آمار و احتمالات
  • فناوري و علوم كامپيوتر
  • عمليات مهندسي

فرهيختگي:

  • تفكر منطقي
  • مهارت حل مشكلات
  • مهارت هاي ارتباطات و طراحي
  • مهارت هاي مديريتي، سازماندهي و سازماني

برداشتهاي عميق از حرفه آموزي:

  • رقابت پذيري
  • صداقت
  • تعهد
  • تساهل
  • قابليت انعطاف
  • آموزش مادام العمري
  • اتكا به نفس
  • وقت شناسي
  • وظيفه شناسي
  •  دارا بودن انگيزه هاي رسيدن به هدف

دارا بودن استانداردهاي لازم در كارهاي مهندسي:

  • سيستم هاي اندازهگيري
  • استانداردهاي فني، بازرسي
  • آزمون هاي فرايندي
  • الزامات زيست محيطي
  • آشنايي با كدهاي اخلاق مهندسي
  • آشنايي با استانداردهاي حرفه اي

مهارت هاي لازم در كسب و كار:

  • آشنايي با اقتصاد آزاد
  • كسب و كار بين المللي
  • شركت هاي چند مليتي
  • رقابت هاي جهاني
  • تضمين كيفيت
  • بيمه
  • تضمين هاي فروش
  • روش هاي ارائه پيشنهاد قيمت

آگاهي از فرهنگ و تاريخ كشور خود و ديگر نقاط جهان:

  • تاريخ جهان
  • تاريخ و چگونگي توسعه ملي
  • تفاوت هاي فرهنگي
  • برنامه هاي اقتصادي و اين نام مجاز نمي باشد كشور
  • عادات و زندگي اجتماعي
  • جنسيت
  • مذهب
  • تنوع فرهنگي

تسلط حرفهاي در يك زبان بين المللي :

  • قابليت هاي گفتاري و نوشتاري زبان خارجي
  • گويش هاي محلي و حرفهاي
  • واژگان فني

منبع: www.pjmi.ir

https://faheemkhatri.blogspot.com/2022/11/blog-post_1.html

https://sites.google.com/view/dsfsd-fs-f-s-fsf-s/home

https://faheemkhatri4.weebly.com/home/3617303

https://medium.com/@narif67241/%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3-%D8%B9%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%88%DB%8C%D9%85-f5b631ad2e01

https://iqqstczuxp.wordpress.com/2022/11/17/%da%86%d8%b7%d9%88%d8%b1-%d9%85%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b3-%d8%b9%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b4%d9%88%db%8c%d9%85%d8%9f/

https://www.liveinternet.ru/users/faheemkhatri4/post496438785/

https://www.evernote.com/shard/s356/sh/4f0d81fc-0c4e-3f52-3389-3e89761fbef5/f2967383e44dfcdbeb7148cfd15addf7

https://app.box.com/s/e5ku1vlrtqiblme4tzbmylc63uub3pxx

https://telegra.ph/%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3-%D8%B9%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%88%DB%8C%D9%85-11-17

https://diigo.com/0qpp3w


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۶:۵۱ توسط:sam موضوع: