صلحِ سرد صلحِ سرد .

صلحِ سرد

زگيل تناسلي را بشناسيم ؟

زگيل تناسلي چيست ؟

از كجا مي آيد و با ما چه ميكند ؟

در اين پست كه از كانال تگرام دكتر ديانا حسيني بهترين متخصص درمان زگيل تناسلي زنان در مشهد برداشته شده است قصد داريم همه چيز درباره زگيل تناسلي را شرح دهيم . از ايجاد تا درمان زگيل تناسلي.

علت به وجود آمدن زگيل تناسلي در زنان

همه افرادي كه از نظر جنسي فعال هستند در برابر عوارض HPV از جمله زگيل تناسلي آسيب پذير هستند

اين علائم به اين معني است كه شما ممكن است  زگيل تناسلي داشته باشيد :

 يك يا تعداد بيشتر توده يا توده بدون درد در اطراف واژن، آلت تناسلي يا مقعد

 خارش يا خونريزي از ناحيه تناسلي يا مقعد

- شريك جنسي كه زگيل تناسلي دارد، حتي اگر علائمي نداشته باشيد.

ويروس پاپيلوماي انساني (HPV) يكي از شايع ترين علل بيماري هاي مقاربتي در مردان و زنان در سراسر جهان، به ويژه در كشورهاي در حال توسعه است. شايع ترين تظاهرات HPV در ناحيه تناسلي زگيل هاي آنوژنيتال يا كنديلوماتا آكوميناتا است.

 اين ضايعات به صورت پاپول، ندول يا رشد نرم، رشته‌اي، صورتي، بي‌حركت يا ساقه‌دار ظاهر مي‌شوند. معمولاً رشد اگزوفيتي شبيه به گل كلم وجود دارد و معمولاً بدون علامت است.  

چند نكته در خصوص زگيل هاي تناسلي :

 بيش از نيمي از افراد فعال جنسي در طول زندگي خود به HPV آلوده مي شوند.

بخش هاي تناسلي عليرغم خوش خيم بودن، به دليل عدم درمان موثر، با بار بيماري و كاهش كيفيت زندگي همراه است.

 واكسن هاي پيشگيري كننده عفونت HPV كه شايع ترين واكسن هاي پرخطر و كم خطر را هدف قرار مي دهند، در برنامه ملي ايمن سازي بسياري از كشورها در سال 2008 گنجانده شده اند.

مطالعات نشان مي دهند كه برنامه واكسيناسيون عمومي HPV در كاهش قابل توجه شيوع زگيل تناسلي در بين بيماران واجد شرايط واكسن در كشورهايي كه به طور موثر برنامه واكسيناسيون را دنبال ميكنند موثر بوده است.

زگيل تناسلي را بشناسيم ؟

زگيل تناسلي زائده هاي نرمي هستند كه روي اندام تناسلي ظاهر مي شوند.  آنها مي توانند باعث درد، ناراحتي و خارش شوند. آنها يك عفونت مقاربتي (STI) هستند  كه توسط سويه هاي كم خطر ويروس پاپيلوماي انساني (HPV) ايجاد مي شود. بر اساس گزارش مركز كنترل و پيشگيري از بيماري ها (CDC)،  HPV  شايع ترين بيماري در بين همه بيماري هاي مقاربتي است.

در مورد تاثير كاندوم در پيشگيري از زگيل تناسلي به اين موضوع مهم دقت داشته باشيد كه كاندوم 100 درصد از انتقال زگيل تناسلي جلوگيري نميكند، اما به طور قابل توجهي بار ويروسي را كه وارد بدن مي شود كاهش مي دهد. با توجه به اين نكته كه اكثر افراد آلوده هيچ علامتي از عفونت ندارند ، پس استفاده از كاندوم ميتواند شانس انتقال ويروس زگيل تناسلي را كاهش دهد. در اكثرمواقع سيستم ايمني به تنهايي حريف ويروس زگيل تناسلي ميشود و معمولاً در عرض 12 تا 18 ماه قادر به مقابله با اين ويروس و حذف كامل آن از بدن است. البته كه سلامت جسمي و تغذيه صحيح و موارد ديگري كه در ادامه به آن اشاره خواهيم كرد نقش تعيين كننده در اين كه سيستم ايمني وظيفه خود را به درستي انجام دهد دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۵:۲۲ توسط:sam موضوع:

آيا انواع شيرآلات ساختماني و بهداشتي را مي شناسيد؟

آيا انواع شيرآلات ساختماني و بهداشتي را مي شناسيد؟

شيرآلات ساختماني انواع گوناگوني دارد كه از نظر مكانيزم عملكرد، قيمت شيرآلات و حتي كاربرد با يكديگر تفاوت دارند.  چهار گروه اصلي شيرآلات عبارتند از: شير روشويي، شير توالت، شير حمام و شير ظرفشويي. تقريباً تمام اين گروه ها مي توانند از انواع شيرآلات كلاسيك، اهرمي، هوشمند و يا پدالي باشند. طبيعتاً قيمت شيرآلات هوشمند از قيمت شيرآلات بهداشتي معمولي بالاتر است. پس حتما در نظر داشته باشيد كه بودجه اي كه براي خريد شيرآلات كنار گذاشته ايد، متناسب با رِنج قيمت نوع شير آلات مورد نظر شما باشد. در اين مقاله با انواع مكانيزم شيرآلات آشنا مي شويد.

شيرآلات ساختماني

در ميان انواع شيرآلات بهداشتي، بعضي مدل ها مانند شيرآلات هوشمند خاص تر و بعضي مانند شيرآلات اهرمي، رايج تر هستند. قيمت شيرآلات بهداشتي بسته به تكنولوژي به كار رفته در آنها متفاوت است. در بازار شيرآلات ارزان قيمت و شيرآلات لوكس عرضه مي شود تا امكان خريد شيرآلات بهداشتي براي تمامي اقشار جامعه فراهم باشد. به طور معمول بيشتر مردم براي انتخاب شيرآلات به شكل ظاهري، برند، قيمت شيرآلات ساختماني، جنس و گارانتي شيرآلات دقت مي كنند. برخي ويژگي هاي كاربردي، مانند پرلاتور و تنوع پاشش آب نيز مي تواند در انواع شيرآلات وجود داشته باشيد كه تجربه كار با شير آب را بهبود بخشد. در ادامه انواع شيرآلات از نظر مكانيزم معرفي شده است.

kitchen_sink_faucet_u1z.jpg

 

شيرآلات كلاسيك

 شيرآلات كلاسيك نسل قديمي تر شيرآلات مخلوط هستند. دستگيره كنترل آب در شيرآلات كلاسيك به صورت پيچي است. معمولاً دستگيره آب سرد در سمت راست و دستگيره آب گرم در سمت چپ شيرهاي كلاسيك قرار دارد. اخيراً توليد اين شيرآلات به نسبت شيرآلات اهرمي در ايران كاهش يافته است و جاي خود را به توليد انواع شيرآلات اهرمي، چشمي و يا لمسي داده است.

شيرآلات اهرمي

شيرآلات اهرمي براي سال ها رايج ترين انواع شيرآلات بوده و هستند. اين نوع شيرآلات داراي يك كارتريج يا مغزي شير اهرمي هستند كه فشار و دماي آب را تنظيم مي كند. زماني كه كاربران دسته اهرمي شير آب را مي چرخانند در واقع حركت دسته كارتريج را كنترل مي كنند. شيرآلات اهرمي در انواع رنگ ها و مدل ها توليد مي شوند و گستره قيمتي بسيار متنوعي نيز دارند.

شيرآلات هوشمند

شيرآلات هوشمند، برخلاف شيرآلات اهرمي و كلاسيك كه بر پايه عملكرد مكانيكي اجزا ساخته مي شوند، داراي اجزاي الكترونيكي هستند. مثلاً شيرآلات چشمي به واسطه اشعه مادون قرمز وجود دست ها در زير شير را تشخيص مي دهند و جريان آب را برقرار و قطع مي كنند. ممكن است طبق تنظيمات پس از مدتي (معمولاً ?? تا ?? ثانيه) آب به صورت خودكار قطع شود. شيرآلات ديجيتال داراي يك صفحه نمايشگر ديجيتال هستند كه مشخصات آب خروجي مانند دماي آب را نشان مي دهد. مي توانيد تنظيمات مورد نظر خود را در شيرآلات ديجيتال ذخيره كنيد و با فشار يك دكمه آب را در دما و فشار مورد پسندتان دريافت كنيد! شيرآلات لمسي نيز به واسطه برقراري تماس دست با بخش مشخصي از بدنه شير با علمك آن قطع و وصل مي شوند و نيازي به تماس دست با دسته شير وجود ندارد. اين نوع شيرآلات براي نصب در آشپزخانه بسيار مناسب هستند و در زمان آشپزي كه كف دست شما چرب و يا آغشته به ساير مواد غذايي است، مي توانيد به كمك ساعد دست خود شير آب آشپزخانه را كنترل كنيد.

شيرآلات پدالي

شيرآلات پدالي بر اساس قطع و وصل جريان آب به واسطه يك پدال پايي عمل مي كنند كه در نزديكي سينك و بر روي زمين نصب مي گردد. اين نوع شيرآلات در اماكن عمومي بسيار كاربردي هستند و از نظر بهداشتي نيز شرايط بهتري را فراهم مي آورند، چرا كه نيازي به تماس دست با شير آب وجود ندارد. حجم جريان آب در شيرآلات پدالي به واسطه فشار پا بر روي پدال تعيين مي شود.

شناخت انواع شيرآلات بهداشتي و ساختماني چه كمكي به شما مي كند؟

در زمان خريد شيرآلات بهداشتي، نكات مهمي مانند قيمت شيرآلات، گارانتي، نحوه برخورد فروشنده يا تيم پشتيباني توليدكننده، زيبايي ظاهري شير آب و... اهميت بسياري دارد. اما پيش از پرداختن به اين موارد حتماً بايد كاربرد مورد نظر خود را در ذهن داشته باشيد و شيرآلات متناسب با نياز خود خريداري كنيد تا به صورت بهينه زندگي را براي شما ساده تركنند؛ وگرنه وظيفه اصلي همه شيرآلات فراهم آوردن دسترسي به آب است. پس با دانستن انواع شيرآلات، كاركرد و كاربرد آن ها مي توانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد.

جمع بندي

با اينكه تمام شيرآلات جهت دسترسي ساده به آب مورد استفاده قرار مي گيرند هر يك براي كاربردي خاص مناسب تر هستند. به طور مثال كار با شيرآلات اهرمي نسبت به شيرآلات كلاسيك ساده تر است. يا شما مي توانيد شيرآلات چشمي را بدون نياز به تماس دست و شيرآلات لمسي را فقط با اندكي تماس بخش معين شير كنترل كنيد. انواع شيرآلات پدالي نيز وجود دارد كه بدون نياز به تماس دست و فقط با فشار يك پدل پايي باز و بسته مي شوند. هنگام خريد شيرآلات بهداشتي بهتر است پيش از توجه به قيمت شيرآلات، كاربرد مورد نظر خود را تعيين كنيد.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۴۴:۰۱ توسط:sam موضوع:

چگونه در خانه عطرهاي خوشبو درست كنيم

آيا تا به حال به اين فكر كرده ايد كه مي توانيد عطرهاي زيبايي را در خانه درست كنيد؟ در اين مطلب ترفندهايي براي ساخت عطر در خانه را به شما مي گوييم كه بسيار آسان و كاربردي هستند تا هر مردي با استفاده از اين ترفندها يك عطر خانگي براي خود تهيه كند. عطر يكي از دئودورانت هاي شخصي است كه بسياري از افراد بنا به علاقه خود از عطرهاي خاص و متنوع با قيمت هاي متفاوت استفاده مي كنند. اين مي تواند بر كيفيت سبك زندگي ما و هيجانات لذت بخش در خانه بيفزايد.

 

عطرها از عصاره تعداد زيادي از ميوه ها و گل هاي مختلف كه در هر جايي يافت مي شود توليد مي شود و پس از طي مراحل توليد در بطري ها و بسته بندي هاي جذاب و زيبا در دسترس علاقه مندان و مصرف كنندگان قرار مي گيرد. اگر مي خواهيد خودتان عطر مورد علاقه خود را توليد كنيد با ما همراه باشيد تا در چند مرحله طرز تهيه عطر در خانه را به شما آموزش دهيم.

 

طرز تهيه عطر و ترفند درست كردن عطر در خانه

 

شايد در ابتدا به نظر برسد كه ساختن عطر در خانه مشكل ساز است، اما با ترفندهايي كه در اين مقاله براي شما توضيح مي دهيم، متوجه خواهيد شد كه اين جمله اصلا صحت ندارد و مي توانيد به راحتي در خانه براي خود عطر درست كنيد. به كمك اين ترفندها انجام دادن. ساختن عطري به دلخواه مي تواند براي شما بسيار هيجان انگيز باشد، پس بهتر است اين ترفندها را امتحان كنيد تا خودتان هيجان و لذت انجام آن را در عمل ببينيد. اگر مي خواهيد به يكي از دوستانتان هديه بدهيد و مطمئن نيستيد كه كدام را انتخاب كنيد، مي توانيد عطري را كه خودتان در خانه با سليقه او درست كرده ايد به او بدهيد. هديه اي كه به خود مي دهيد مي تواند همه را خوشحال كند، حتي اگر عطري با گل ها و ميوه هاي معطر باشد.

 

 

 

 

نوتز

 

تمام عطرهاي دنيا از تركيب چند رايحه مختلف به نام نوتز بدست مي آيند. با استفاده از هك هاي عطر خانگي ما مي توانيد بهترين عطر را در خانه بسازيد. عطرهايي كه استفاده مي‌كنيد در سه مرحله به دست شما مي‌رسند، رايحه اول ماندگاري و شادابي زيادي دارد و ماندگاري آن حدود 15 دقيقه است. پس از ناپديد شدن نت هاي اول، رايحه دوم با رايحه گياهان معطر خاور دور يا با بوي چوب و گل به مشام شما مي آيد و اصل عطر دوم، عطري است كه انتخاب كرده ايد.

 

آخرين عطر كه مكمل عطر دوم است 5 ساعت ماندگاري دارد. اكثر عطرهاي موجود در بازار از 4 تا 5 رايحه تشكيل شده است كه هر كدام حاوي اسانس گياهان معطر، گل و ميوه است.

 

ساخت عطر در خانه

 

براي اينكه بدانيد چگونه يك عطر خوب بسازيد، بايد از انواع نت ها آگاه باشيد. به طور كلي ما سه نوع ماده اصلي داريم: 1- نت پايه 2- نت مياني 3- نت پايه كه با تركيب اين مواد مي توانيد عطر مورد علاقه خود را بسازيد. براي اين كار بايد از درصد مشخصي از هر كدام استفاده كنيد، مثلاً در ساخت عطر بايد از 20 درصد نت بالايي، 30 درصد نت پايه و 50 درصد نت مياني استفاده كنيد.

 

 

 

 

ساخت عطرهاي طبيعي

 

براي اينكه بدانيد چه نوع عطري را ترجيح مي دهيد، بايد تركيبات و رايحه آنها را بشناسيد. نت هاي ابتدايي شامل نعناع، ??رزماري، ليمو، اسطوخودوس، ريحان و بهارنارنج است. نت مياني همچنين حاوي بابونه، دارچين، جوز هندي، ميخك، فلفل سياه، گل رز و ياسمين است. نت هاي پايه عبارتند از زنجبيل، سدر، وانيل، صنوبر، كاج و نعناع هندي. براي اين كار بايد از ترفندهاي ساخت عطر در خانه نيز آگاه باشيد تا بتوانيد آن را به راحتي تهيه كنيد.

در مجله سلامتي و زيبايي سبزينه راه به چگونگي ت غيير سبك در منزل بيشتر پرداخته شده است.

 

دستور العمل اصلي براي تهيه عطر در خانه

 

براي تهيه عطر در خانه نيازي به يادداشت هاي شيميايي نداريد، اما مي توانيد آن را به راحتي با استفاده از برخي مواد اوليه طبيعي درست كنيد. ابتدا براي ساخت عطر خود به يك روغن پايه مانند روغن بادام (شيرين)، روغن جوجوبا و روغن هسته انگور نياز داريد. سپس ساير آجيل هاي طبيعي را بايد به روغن اضافه كنيد. براي اينكه تركيب طبيعي خود را به عطرهاي تجاري نزديك كنيد، بايد الكل را به آن اضافه كنيد. الكل بهترين انتخاب براي استفاده به عنوان نوتز است زيرا به سرعت تبخير مي شود و آجيل ها را در اطراف پخش مي كند. يكي از ترفندهاي ساخت عطر در خانه استفاده از مقدار مشخصي الكل براي عطرسازي است.

 

مواد اوليه براي ساخت عطر در خانه

دو قاشق چايخوري روغن بادام، روغن جوجوبا يا روغن هسته انگور

6 قاشق چايخوري الكل

آب معدني 2.5 قاشق چايخوري

30 قطره اسانس

فيلتر قهوه

سركوب

 

 

 

 

طرز تهيه و استفاده از ترفندهاي عطر در خانه

 

براي تهيه عطر مورد نظر بايد تمام ترفندهاي ساخت عطر را در خانه انجام دهيد كه در زير به آنها اشاره كرديم:

 

ابتدا يك ظرف مناسب براي عطر خود انتخاب كنيد.

روغن حاملي را كه دوست داريد انتخاب كنيد و 2 قاشق غذاخوري در كاسه بريزيد.

حالا بايد نت ها را به روغن پايه اضافه كنيد، بنابراين ابتدا بايد نت پايه را 30?، سپس نت مياني را 50? و سپس نت بالايي را 20? مخلوط كنيد.

هنگام اضافه كردن نت ها بايد به استحكام و تيزي آن ها توجه كنيد، اگر يكي از ديگري قوي تر است از مقدار كمي استفاده كنيد.

پس از مخلوط شدن مواد، شيشه را بايد به مدت 6 هفته كنار بگذاريد تا عطر دلخواه به دست آيد.

در مرحله آخر مقدار كمي آب معدني اضافه كنيد و ليوان را خوب تكان دهيد.

 

استفاده از گياهان و ترفندها در ساخت عطر در خانه

 

براي انجام اين فرآيند، ابتدا بايد گلبرگ ها، گياهان و برگ هاي خشك شده را با هم گردگيري كنيد.

پودر گياهي را در ظرف مناسبي بريزيد و روغن انتخابي را بريزيد تا روي آن را بپوشاند.

همه اين مواد را خوب مخلوط كرده و درب ظرف را ببنديد.

بطري عطر را به مدت دو هفته در مكاني تاريك و خنك قرار دهيد. پس از گذشت اين مدت، اگر از قوت رايحه خود راضي نبوديد، مي توانيد پيش گياهان را از بسته بندي خارج كرده و طبق مراحل قبلي مجدداً پيش گياهان را اضافه كنيد.

ممكن است لازم باشد مراحل قبلي را چندين بار تكرار كنيد تا عطر مورد نظر خود را بدست آوريد.

براي تهيه اين عطر نبايد روغن آن تعويض شود و روغن بايد مانند مرحله اول باشد.

پس از به دست آوردن عطر دلخواه، چند قطره روغن هسته انگور يا روغن ويتامين E به آن اضافه كنيد. يكي از ترفندهاي ساخت عطر در خانه، استفاده از گياهان معطر با اندازه مناسب است.

 

 

 

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=eac811a0-a7b8-43e3-a411-ebef535a53c4

https://ezغير مجاز مي باشد.cityu.edu.hk/login?url=https://sabzinerah.ir/

https://entrance-exam.net/forum/members/wilfredgibson1.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:WilfredGibson1

https://www.pubpub.org/user/wilfred-gibson

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://sabzinerah.ir/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

http://sites.gsu.edu/jsalters2/1-problem-definition/comment-page-1572/#comment-116189


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۷:۰۶ توسط:sam موضوع:

علت خارش پا چيست و چگونه درمان مي شود

علاوه بر اينكه خارش پا مي تواند يك مشكل آزاردهنده باشد، ممكن است به عنوان نشانه اي از يك مشكل سلامتي جدي نمودار شود.

 

چه چيزي موجب خارش پاها مي شود؟

شما در رختخواب و در حال تلاش براي خوابيدن هستيد، اما خارش پاهايتان متوقف نمي شود و رفتن به خوابي شيرين را از شما سلب مي كند. اين بدترين چيزي است كه ممكن است اتفاق بيفتد. در اين هنگام كه به دليل اين خارش آزاردهنده فكر مي كنيد، به شدت به يك درمان معجزه آسا براي تسكين اين خارش نيازمند هستيد.

درست است كه معضل خارش پاها بسيار آزاردهنده است اما خيلي هم موضوع نگران كننده اي نيست، البته در مواردي ممكن است اين خارش ها به مشكلات سلامت جدي مرتبط باشد. در كنار اين خارش ها ممكن است مواردي ديگر همچون قرمزي پوست، تاول، خشك شدن و پوسته پوسته شدن پوست، دانه ها خارش دار و يا حتي متورم شدن پاها را مشاهده كنيد.

 

ما در اين مطلب به بررسي ? دليل خارش پا و چگونگي التيام و توقف آن مي پردازيم. كه البته در مجله سلامتي و تندرستي ماوراي سلامت آن را به تفيل شرح داده اند.

 

 

پاي ورزشكار:

پاي ورزشكار بيماري اي است كه به عنوان يك عفونت قارچي و دليل اصلي خارش پاها از آن ياد مي شود.

يولندا رگلاند، پزشك بنيانگذار درمان بيماري هاي پا مي گويد: “مكان هاي تاريك و مرطوب محل رشد قارچ هاست، به همين دليل است كه قارچ ها در پاي انسان به راحتي و سرعت بيشتر رشد مي كنند.”

Adrian Cotton رئيس عمليات پزشكي در دانشگاه لوما ليندا مي گويد: “اين موضوع شايعي است كه اين قارچ ها با راه رفتن پابرهنه در محيط هايي مانند رختنكن هاي سالن هاي ورزشي شدت مي گيرند. اين قارچ ها اغلب خود را به صورت راش قرمز نمايان شده و معمولا از بين انگشتان پا آغاز شده و باعث خارش ميشوند، خارشي كه هنگام درآوردن جوراب ها بسيار تشديد مي شود.”

دكتر رگلاند مي‌ گويد كه پاي ورزشكار مي ‌تواند به تاول هاي خارش دار روي پا و پوست ترك خورده و لايه لايه منجر شود.

به واسطه خاراندن و ايجاد خراش عفونت هاي باكتريايي ثانويه نيز مي توانند در آن منطقه شكل بگيرند. اگر به طور ويژه مستعد ابتلا به بيماري پاي ورزشكار هستيد، كرم ها و اسپري هاي ضد قارچ اغلب مي توانند شرايط را بهبود بخشيده و عفونت را در حالت خفيف نگه دارند. اگر درمان موضعي به بهبود شما كمك نكرد، به متخصص پوست مراجعه كنيد.

اگزما:

اگزما يك اصطلاح كليدي براي گروهي از شرايط پزشكي است كه مي تواند منجر به خارش و التهاب پوست شود، اين بيماري اغلب در سال هاي اوليه زندگي فرد اتفاق مي افتد. درماتيت آتوپيك، شايع ترين نوع اگزما است كه معمولا به صورت يك راش قرمز و خارش دار روي گونه ها، دست ها و پاهاي شما خودش را نشان مي دهد.

دانا كانوزو، معتقد است: “خاراندن محل زخم اگزما باعث مي شود كه اين ناحيه حساس تر شده و مولكول هاي التهابي كه منجر به پيشرفت اگزما و خشكي پوست مي شوند را منتشر مي كند.” او اضافه مي كند: ” بهترين راه براي درمان خارش اگزما، جلوگيري از مرطوب شدن و يا عرق كردن آن ناحيه و استفاده از كرم ها و لوسيون هاي مرطوب كننده است.”

همچنين ممكن است پزشك شما به منظور تسكين اين خارش، داروهاي استروئيدي موضعي يا خوراكي را برايتان تجويز كند.

 

پسوريازيس

اين بيماري خود ايمني باعث مي‌شود كه سلول‌هاي پوست فوق‌العاده سريع رشد كنند و روي پوست جمع شوند. دكتر راگلند مي گويد:”آن ها همانند سلولهاي پوست معمولي روي پوست جمع نمي شوند و جمع شدن سلول ها روي پوست معمولا به شكل پوسته پوسته هاي سفيد و يا نقره اي خودش را نشان مي دهد

اين نواحي خشك و فلس دار مي ‌توانند خارش پوست را در مناطقي از جمله پاها ايجاد كنند. او مي گويد: “اين تجمع پوست فلس مانند اغلب روي مفاصل انگشتان پا ظاهر شده و ممكن است با تورم و درد اين مفاصل همراه شود

كرم ها و پماد موضعي و نور درماني اغلب مي توانند به كاهش علائم پسوريازيس كمك كنند. راگلند مي‌گويد برخي افراد مبتلا به پسوريازيس نياز به داروهاي خوراكي يا نوع جديدتري از درمان‌ هاي تزريقي به نام biologics دارند.

نيش حشرات

بسته به فصل، ممكن است خارش پا ناشي از پشه هاي مزاحم و يا حشرات ديگر باشد. دكتر راگلند مي گويد: “نيش حشرات باعث ايجاد واكنش التهابي از جمله انتشار هيستامين شيميايي در بدن مي شود، بنابراين منطقه نيش دچار خارش مي شود.”

همچنين نيش حشرات مي تواند به تورم، قرمزي و تحريك پوست منجر شود. چند داروي خانگي براي خارش پاهاي ناشي از نيش حشرات نيز وجود دارد.

دكتر راگلند مي گويد: “آنتي هيستامين موضعي مانند بنادريل مي تواند به بهترين نحو به از بين بردن خارش ناشي از نيش حشرات كمك كند، زيرا هيستامين خود عامل ايجاد اين مشكل است.” هم چنين مي‌ توانيد از يخ يا كمپرس سرد براي كمك به تسكين برخي از آن التهاب ها استفاده كنيد.

 

پوست خشك

دكتر راگلند معتقد است: “در جامعه ما، افراد بيش از حد و به مدت طولاني با آب داغ حمام مي كنند و پس از آن از مرطوب كننده پوست استفاده نمي كنند و همين دليلي بر خشكي پوست آن ها مي شود.” پوست خشك پاهاي شما نيز مي‌تواند چيزي باشد كه شما از پدر و مادر خود به ارث برده ايد و يا مي ‌تواند ناشي از شرايط پزشكي و داروهاي خاص نيز باشد.

علاوه بر اين موارد، دكتر Cotton مي افزايد: “عواملي نظير مصرف آب به مقدار كم، مصرف ادرارآورها، و يا قرار گرفتن در معرض گرما و يا نور در صورتي كه شدت آن زياد بوده و شما پوستي حساس داشته باشيد مي توانند خشكي پوست را به دنبال داشته باشند.”

دكتر راگلند معتقد است: “اگر خشكي پوست خارش پاها را به دنبال داشته باشد، قسمت هايي پوسته پوسته و فلس مانند و يا ترك خورده را خواهيد ديد.” براي افرادي با پوست تيره، معمولا پوست خشك مي تواند سفيد و يا خاكستري باشد.

آيا اقدامات پيشگيرانه اي براي درمان پاهاي خشك و خارش دار وجود دارد؟ بله ، مي توان براي اين منظور از مرطوب كننده هاي مناسب به طور روزانه استفاده كرد. اگر پوستي بسيار خشك داريد، در شرايطي از مرطوب كننده استفاده كنيد كه پوست هنوز مرطوب است، را كه با اين كار رطوبت بيشتري حفظ مي شود.

گال

اين بيماري پوستي ناشي از انگل ريزي است كه در لايه بالاي پوست قرار دارند. طبق نظر آكادمي پوست و زيبايي آمريكا، به طور معمول گال ها باعث خارش روي دست ها و همچنين پوستي كه معمولا با طلا و جواهر در تماسند، مي شود. اما در كودكان، گال مي تواند گسترده تر باشد و كف دست و پا را تحت تاثير قرار مي دهد.

برخي از افرادي كه به بيماري پوستي گال مبتلا هستند، با راش، زخم و يا ضخيم تر شدن پوست روبرو هستند. خارش پاي ناشي از اين بيماري معمولا بسيار شديد بوده و اغلب در شب هنگام تشديد مي شود.

دكتر راگلند مي ‌گويد : “از آنجايي كه گال از طريق تماس پوست به پوست منتقل مي‌ شود، اين بيماري بدون توجه به سن، وضعيت اقتصادي و نژاد مي ‌تواند توسط هر كسي منتقل شود.” او معتقد است كه اغلب افراد مبتلا به گال را مي توان با كرم‌ ها و لوسيون هاي تجويزي درمان كرد؛ البته ممكن است برخي افراد به داروي خوراكي نيز نياز داشته باشند. علاوه بر اين موارد، آنتي هيستامين ها و كرم هاي استروئيدي نيز مي‌ توانند به تسكين خارش و التهاب ناشي از خارش آن كمك كنند.

دكتر كاتن مي گويد: “اگر شما به گال مبتلا هستيد، بايد هميشه بدنتان را تميز نگه داريد چرا كه اين بيماري مسري بوده و به راحتي منتقل مي شود. تا زماني كه به طور كامل از اين بيماري خلاص شويد هرروز لباس ها، ملافه و روبالشتي هايتان را بشوييد.”

 

 

درماتيت تماسي آلرژيك

راش خارش دار روي پاي شما ممكن است ناشي از درماتيت تماسي آلرژيك باشد. درماتيت تماسي آلرژيك واكنش آلرژيك به چيزي است كه پاي شما با آن در تماس بوده است. دكتر Canuso مي گويد: “قرار گرفتن در معرض مواد حساس و تحريك كننده مانند مواد شيميايي و يا حتي آلرژن ها در صابون، لوازم آرايشي و گياهان مي تواند باعث درماتيت تماسي آلرژيك شود.” او معتقد است رنگي كه در جوراب هاي تيره وجود دارد يكي از عواملي است كه معمولا روي پاها تاثير مي گذارد. درماتيت تماسي ناشي از رنگ جوراب هاي تيره، مي تواند در هر جايي كه جوراب با پاها در تماس بوده، خارش پاها را به دنبال داشته باشد. براي رهايي از اين شرايط مي توانيد اين جوراب ها را كنار گذاشته و از كرم هاي ضد خارش بدون نسخه استفاده كنيد.

 

بيماري كليوي يا كبدي

بعضي از شرايط پزشكي مانند بيماري كبد يا كليه مي توانند موجب خارش دست ها و پاها شود. دكتر Canuso توضيح مي‌دهد: ” هنگامي كه كليه ‌ها نمي ‌تواند به درستي عمل كند، مايع و مواد زائد كليه‌ ها در خون ما باقي مي مانند، كه اين امر مي‌ تواند موجب خارش شديد در همه اندام ها شود، كه معمولا ابتدا در پاها ظاهر مي‌ شود.”

درمان بيماري‌ زمينه اي و عوارض آن – چه با داروهاي تجويزي يا دياليز – اغلب مي‌ تواند به تسكين اين خارش كمك كند.

 

 

https://farazsallo90.blogspot.com/2022/11/6.html

https://sites.google.com/view/wreterghjuykii/home

https://press-info1.siterubix.com/15%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%db%8c-%d8%b3%d8%b1%d8%af/

http://googlemap.unblog.fr/2022/11/17/15%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%db%8c-%d8%b3%d8%b1%d8%af/

https://articleblog100.wordpress.com/2022/11/17/15%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%db%8c-%d8%b3%d8%b1%d8%af/

https://www.dailystrength.org/journals/ay-bh-dnbl-bhtryn-brnmh-rjym-gdhyybry-khhsh-wzn-hstyd-qwnyn-sdh-

https://www.evernote.com/shard/s492/sh/1b5035c0-6c1c-a020-c148-01bf2f8a651b/940f2b3b53b7d2b27081e492321727b1

https://app.box.com/s/ey5sc540bsdxsmgi28oh0yesygx39ii7

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۶:۵۹ توسط:sam موضوع:

راه حل و تمرين هاي خارق العاده كوچك كردن شكم

كوچك كردن شكم يكي از مهمترين مسائل، براي داشتن تناسب اندام است. زيبايي اندام در بسياري از موارد به داشتن شكمي صاف و تخت وابسته است. براي داشتن شكم كوچك و همينطور خوش فرم جلوه كردن لباس بر تن كه در پي آن سلامتي نيز حاصل خواهد شد، لازم به پيش گرفتن راهكارهايي است  كه بدون ترديد ورزش كردن و كالري سوزي د فعاليت هوازي اصلي ترين و شاه كليد رسيدن به اين هدف زيبا مي باشد.

ما در اين متن، اين راهكارها را برايتان كنار يكديگر گردآوري كرده‌ايم. همراه ما باشيد تا به طور كامل هر يك از آنها را برايتان بيان كنيم.

 

كوچك كردن شكم؛ دغدغه بزرگي نيست

 

امروزه براي داشتن تناسب اندام راهكارهاي بسيار موثري مشخص شده است. وقتي فرد مصمم شود و اراده قوي براي خوش اندام شدن داشته باشد، تقريبا نيمي از مسير براي دست يافتن به آنرا طي كرده است.

زيرا تنها مي‌توان با رعايت چند نكته كليدي به اين منظور دست يافت. تغييراتي در سبك زندگي كه بسيار سطحي و آسان هستند طي چند ماه، مي‌تواند تاثيرات چشمگيري را براي فرد بروز دهد.

 

مطالب مرتبط با كوچك كردن شكم

 

گزينه‌هاي مختلفي طي سال‌هاي اخير براي داشتن تناسب اندام و كوچك كردن شكم ارائه شده است كه يكي از آنها عمل‌هاي جراحي محسوب مي‌شود. با وجود اينكه اين جراحي‌ها به سرعت سبب تناسب اندام مي‌شوند، ممكن است آسيب‌هاي جدي را براي بدن به همراه داشته باشند.

اما هستند افرادي كه بدون انجام هرگونه عمل روي بدن خود، سعي بر ايجاد تناسب اندام و كوچك كردن شكم مي‌كنند. در اين متن موارد مناسبي براي همه افراد ارائه كرده‌ايم كه بسيار موثر هستند و به بهتر شدن تناسب اندام كمك خواهند كرد.

 

چگونه از ناحيه شكم لاغر شويم؟

 

دغدغه مهم براي رفتن به مهماني و مراسم‌هاي دورهمي، ممكن است زيبا بودن لباس در تن باشد كه به همين دليل نياز به كوچك كردن شكم ايجاد مي‌شود.

البته كه سلامتي مهم‌تر از فرم اندام است اما اگر كمي با خودمان رو راست باشيم، پي مي‌بريم كه هيچوقت پيروي از روند تغذيه‌اي سالم به نسبت نيازهاي بدن، در كنار فعاليت بدني روزانه كه كيفيت عمر را افزايش مي‌دهد، چربي شكمي را ايجاد نمي‌كند.

بهتر است قبل از اعتماد به رژيم‌هاي كوتاه مدت كه قول كاهش وزن در بازه زماني كوتاه را مي‌دهند، از راهكارهايي كه در اين متن براي كوچك كردن شكم ارائه شده است كمك گرفت.

همچنيني مقالات مفيدي را در مجله سلامتي و تندرستي ماوراي سلامت در اين باره يافته ايم كه مي توانيد آن ها را نيز مطالعه كنيد.

 

اعتدال در مصرف كربوهيدرات

 

اكثر غذاهايي كه مصرف مي‌شوند به عنوان وعده‌هاي اصلي حاوي مقدار زيادي كربوهيدرات هستند. البته كه بدن براي بازسازي بسياري از بافت‌هاي خود و تامين انرژي نياز به دريافت كربوهيدرات دارد.

پس اين موضوع نشان مي‌دهد كه به هيچ وجه نبايد مصرف آنها قطع شود. تنها بهتر است در حد اعتدال مصرف شوند و ترجيحا از غلات سبوس‌دار و كامل استفاده شود.

براي كمتر كردن مصرف كربوهيدرات مي‌توان از انواع سالاد ميوه و سبزيجات كه فيبر بالايي دارند به عنوان پيش غذا و همينطور نوشيدن يك ليوان آب، نيم ساعت قبل از غذا استفاده كرد. از اين طريق كربوهيدرات كمتري به بدن خواهد رسيد.

 

قطع مصرف شيريني‌جات و قند

 

براي رسيدن قند مورد نياز بدن حتما نبايد از قندهاي مصنوعي استفاده كرد. توجه به اين نكته كه مصرف ميوه‌ها و ميوه خشك مي‌تواند قند مورد نياز بدن را تامين كند نكته ضروري است كه بهتر است در نظر گرفته شود.

اگر از بزرگ بودن شكم خود ناراحت هستيد بايد با زياده روي در مصرف شيريني‌جات، كيك خامه‌اي، نوشابه‌هاي قندي و گازدار و همينطور انواع آبنبات‌ها، خداحافظي كنيد.

 

مصرف پروتئين بيشتر

 

با كاهش وزن كلي مي‌توان به كوچك كردن شكم نيز منجر شد. براي اين منظور بهتر است از پروتئين بيشتري استفاده كرد تا بدن به جاي سوخت عضلات بدن، از پروتئين دريافتي انرژي مورد نياز را تامين كند.

منابع پروتئيني مانند تخم مرغ، انواع غذاهاي دريايي، انواع حبوبات و گوشت‌ قرمز يا سفيد منابعي غني از پروتئين هستند كه بهتر است در برنامه روزانه گنجانده شوند.

 

مصرف بيشتر انواع ميوه و سبزيجات

 

از آنجايي كه سبزيجات فرايند چربي سوزي را معكوس مي‌كنند، براي رسيدن به كاهش وزن و از بين رفتن چربي‌هاي شكمي، بسيار موثر هستند.

از اين رو بهتر است از ميوه و سبزيجات بيشتري براي كوچك كردن شكم استفاده كرد و از آنها به عنوان پيش غذا و يا ميان وعده‌ها استفاده كرد. نكته مهمي كه اين راهكار به همراه دارد، اين است كه از ايجاد يبوست جلوگيري مي‌شود.

 

آب كردن سريع شكم و پهلو با ورزش

 

براي داشتن شكم تخت بهتر است روزانه بين 40 دقيقه الي 1 ساعت فعاليت بدني منظم و ورزش هوازي انجام شود. بهترين ورزش‌ها براي از بين بردن چربي‌هاي اطراف كمر شامل موارد زير مي‌شود:

 

چگونگي بهره از ورزش براي كوچك كردن شكم

 

بهتر است دقت شود كه براي نتيجه بهتر و سوزاندن چربي‌ها، كوچك كردن شكم و پهلوها، بهتر است تا يك ساعت قبل از انجام حركات ورزشي غذاي سنگين مصرف نشود.

در ادامه آن نيز بعد از تمام شدن فعاليت بدني بايد تا 2 ساعت از خوردن غذا با كالري بالا پرهيز شود. زيرا ممكن است بيشتر جذب بدن شود و بدتر موجب بالا رفتن وزن شود. از انواع ميوه و سبزيجات، آب و آبميوه‌هاي طبيعي مي‌توان براي جلوگيري از ضعف و گرسنه شدن حين تمرين استفاده كرد.

 

حذف چربي‌هاي غير مفيد

 

مصرف چربي بيش از حد از جمله مواردي است كه براي افزايش وزن كل بدن و چربي اطراف شكم بسيار تاثيرگذار است. به همين منظور بايد سعي كرد تا از مصرف چربي‌هاي اشباع كه اغلب از چربي‌هاي حيواني حاصل مي‌شوند، پرهيز كرد.

جايگزين كردن روغن‌هاي گياهي مهمترين گام براي حذف چربي‌هاي بد به شمار مي‌روند. استفاده از روغن زيتون، روغن كانولا و روغن نارگيل بهترين گام براي دريافت چربي خوب است.

از طرفي ديگر بهتر است انواع سس كه چربي زيادي دارند مانند سس مايونز از رژيم غذايي به طور كلي حذف شوند و به جاي آنها از ليمو ترش تازه، سركه و روغن زيتون براي مزه دار كردن سالاد استفاده شوند.

 

هيدراته نگه داشتن بدن و مصرف آب

 

شايد نوشيدن آب راهبردي بسيار سطحي باشد اما براي سير ماندن و تامين بسياري از مواد مغذي مورد نياز بدن كافي است تا در طول روز از 8 الي 12 ليوان آب مصرف كرد.

اين موضوع علاوه بر اينكه به دوري از ريزه‌خواري كمك مي‌كند و فرد را سير نگه مي‌دارد، مي‌تواند به پيشگيري از چروك شدن پوست و شل نشدن پوست بر اثر كاهش سايز، منجر شود.

 

زمان مناسب براي وعده‌هاي غذايي

 

اگر خواهان كوچك كردن شكم هستيد، بايد غذا خوردن بعد از ساعت 21 به بعد شب را ممنوع كنيد. علاوه بر اين موضوع لازم به ذكر است كه بهتر است صبحانه را زود تر و قبل از ساعت 9 ميل كرد و تا زمان ناهار از ميان وعده‌هاي سبك مانند انواع ميوه و سبزيجات، لبنيات كم چرب، ميوه خشك و همينطور آجيل و انواع مغزها بهره‌مند شد.

 

اندازه وعده‌هاي غذايي

 

در وعده‌هاي غذايي اصلي نبايد حجم زيادي از مواد غذايي را وارد بدن كرد. بهتر است وعده‌هاي اصلي را تقسيم كنيد و از غذا با مقدار كم، در تعداد وعده‌هاي مختلف استفاده كنيد. ميان وعده‌ها مي‌توانند كمك بسيار زيادي را در كاهش وزن كلي بدن و كوچك كردن شكم را به همراه داشته باشند.

 

 

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=22fb18dd-d468-4793-8508-011bd004f5c6

https://ezغير مجاز مي باشد.cityu.edu.hk/login?url=https://mavarayesalamat.ir/

http://entrance-exam.net/forum/members/wesleycruz1.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:WesleyCruz1

https://www.pubpub.org/user/wesley-cruz-2

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://mavarayesalamat.ir/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/WesleyCruz1

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۶:۰۱ توسط:sam موضوع:

بهترين وكيل پايه يك دادگستري در تهران

 

بهترين وكيل پايه يك دادگستري در تهران

يك وكيل پايه يك دادگستري براي اينكه اعتبار كافي داشته باشد و بتواند به خوبي پرونده حقوقي شما را پيگيري كند، بايد ويژگي‌هاي خاصي داشته باشد. در واقع ويژگي‌هاي وكيل است كه مي‌تواند به حل مشكل شما كمك كند. برخي از ويژگي‌هاي بهترين وكيل پايه يك دادگستري شامل: نظم و انضباط در امور جاري، آراستگي ظاهري و كاريزمايي كه از يك وكيل پايه يك انتظار مي‌رود. شجاعت و اقتدار كافي براي رسيدگي به پرونده‌هاي قضايي حساس يك وكيل خوب هميشه از آزادي، آبرو، مال و جان موكل خود دفاع مي‌كند و سعي در احقاق حق او دارد. رعايت ادب و حسن رفتار و گفتار در برابر مراجع قضايي و موكل تسلط كامل بر تمام قوانين و جديدترين لوايح و مصوبات فن باين قوي، استدلال و هوش بالا براي قانع كردن تمام افراد مربوط به دعوا

مفهوم بطلان و انحلال قرارداد و تفاوت آنها:

بهترين وكيل پايه يك دادگستري در تهران ، مي تواند در حوزه هاي مختلف حقوقي و ملكي ، كيفري ابقه فعاليت داشته باشد و از آنجائيكه در تهران با تعداد و تنوع زياد پرونده هاي مختلف قضائي رو به رو هستيم ، يك وكيل در تهران مي تواند به وكيل باتجربه اي تبديل شود كه در كنار داشتن علم حقوقي ، با اطلاع از رويه قضائي دادگاه هاي تهران نيز بهتر بتواند به دفاع از حقوق موكلين خود بپردازد .

 

در تهران وكلاي زيادي مشغول فعاليت در زمينه‌هاي حقوقي مختلف هستند و تشخيص بهترين آنها تا حد زيادي با استفاده از راه‌حل‌هايي كه ذكر كرديم ممكن است. يكي از بهترين راه‌حل‌ها براي انتخاب بهترين وكيل پايه يك دادگستري تهران مراجعه به موسسات حقوقي است. اين موسسات در هر مورد چندين گزينه به شما پيشنهاد مي‌كنند و انتخاب وكيل را با توجه به هزينه مورد نظر شما معرفي مي‌كنند. موسسه حقوقي ميعاد عدالت يكي از معتبر‌ترين موسسات حقوقي در ايران است كه با بهترين وكلاي تهران همكاري مي‌كند. اين موسسه با موفقيت بيش از 80 درصدي در پرونده‌هاي خود اعتبار بالايي دارد و رضايت موكلان را تا بيشترين حد خود كسب كرده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۵۱:۱۶ توسط:sam موضوع:

چسب سنگ گرانيت قيمت و خريد آنلاين

چسب سنگ گرانيت قيمت و خريد آنلاين


چسب سنگ گرانيت ياپيش را با قيمتهاي متفاوتي به صورت آنلاين در سايت ما مي توانيد خريداري كنيد.

در واقع چسب سنگ يكي از چسبهاي مهم در صنعت و ساختمان سازي به شمار مي آيد به گونه اي كه ابزار و وسايل جدايي ناپذير در ساخت و ساز به حساب مي‌آيد كه كاربردهاي بسيار زيادي را دارد چسب سنگ ها انواع مختلفي دارند و حضور پررنگ و مهمي را در زمينه چسباندن سنگها دارند.

چسب سنگ باعث وصل كردن دو سنگ به همديگر يا به ديوار مي شود در واقع اين سنگ ها مي توانند از جنس هاي متفاوتي باشند مانند سراميك بزرگ و كوچك گرانيت، قطعات سيماني مورد استفاده قرار مي گيرد چسب سنگ ياپيش داراي ويژگي‌هاي بسيار زيادي مي باشد كه يكي از ويژگي‌هاي آن مقاومت و استحكام زياد در برابر ضربه و ناپايداري هايي كه ممكن است به وجود بيايد است.

  در واقع هنگامي كه چسب سنگ گرانيت استفاده مي كنيم مي توانيم دو قطعه سنگ را به يكديگر بچسبانيد و يا حتي درزها و منافذي كه در سنگ ها وجود دارد مي توانيد با چسب سنگ بپوشانيد.

چسب سنگ بعد از اينكه خشك شود ديگر به راحتي نمي توان آن را جدا كرد مگر اينكه آن را بشكانيد پس هنگام چسباندن وسايل به يكديگر دقت داشته باشيد تا به درستي كار را انجام دهيد و مجبور نباشيد پس از نصب اشتباه با سختي زياد آن قسمت را جدا كنيد.

بهترين چسب مخصوص سنگ گرانيت كدام است؟ شايد براي شما نيز سوال شده باشد كه بهترين چسب مخصوص سنگ گرانيت براي سنگ هاي مرمر و سنگهاي طبيعي كدام برندها هستند؟ بهترين چسب سنگ گرانيت كه اين روزها بسيار مورد استفاده قرار ميگيرد، چسب سنگ گرانيت تركي ميباشد كه يكي از چسب سنگ هاي معروف است و از موادي به نام مواد پلي استر ساخته شده است چسب سنگ ها براي چسباندن دو تكه سنگ مورد استفاده قرار مي گيرد به گونه اي كه يكي از ويژگيهاي بارز چسب سنگ مي باشد اما چسب سنگ هاي ياپيش علاوه بر اين كه در چسباندن سنگ ها مورد استفاده قرار مي گيرد در ساخت وسايل ديگر نيز مورد استفاده قرار مي گيرد در واقع شما مي توانيد از بهترين چسب مخصوص سنگ گرانيت براي ساخت وسايل هنري نيز استفاده كنيد و وسايل مختلفي را به هم بچسبانيد.

چسب مخصوص سنگ گرانيت داراي انواع مختلفي هستند كه نوعي از آنها به صورت چسب سنگ هاي خميري مي‌باشد كه در چسباندن كاشي ها و سفال نقش بسيار مهم و پررنگي را دارند و مي توان از آنها در كاشي كاري ها و نماكاري ساختمان هاي بزرگ و كوچك استفاده كرد چون اين چسب سنگ همانطور كه مي دانيد از مقاومت و استحكام بسيار بالايي برخوردار است و به راحتي از بين نمي روند و چون تغييرات دمايي مختلفي را تحمل ميكنند و بدون تغيير شكل ظاهري مي توانند گزينه بسيار مناسبي باشند.

منبع: سايت ياپيش چسب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۵:۳۶ توسط:sam موضوع:

طراحي سايت بيمه

طراحي سايت

طراحي سايت، فرآيندي است كه براي ايجاد يك وب‌سايت به‌كار مي‌رود. اين فرآيند شامل طراحي و توسعه صفحات وب، انتخاب قالب، برنامه‌نويسي و ارائه محتوا است. هدف طراحي سايت، ايجاد يك وب‌سايت قابل استفاده، جذاب و كاربرپسند است.

در ابتدا براي طراحي سايت، بايد هدف و نوع سايت مشخص شود. به عنوان مثال، يك سايت شركتي، يك سايت فروشگاهي، يك وبلاگ يا يك سايت شخصي. براي هر نوع سايت، نيازهاي مختلفي وجود دارد و بايد بر اساس آن‌ها طراحي شود.

طراحي قالب سايت، يكي از مهمترين بخش‌هاي طراحي سايت است. قالب بايد جذاب، قابل استفاده و كاربرپسند باشد. براي اين منظور، انتخاب قالب مناسب بسيار مهم است. برخي از قالب‌ها رايگان هستند و برخي ديگر به صورت پولي عرضه مي‌شوند.

برنامه‌نويسي سايت، بخش ديگري از طراحي سايت است كه براي توسعه و ايجاد صفحات وب استفاده مي‌شود. اين بخش شامل زبان‌هاي برنامه‌نويسي مختلفي مانند HTML، CSS، JavaScript و PHP است. براي توليد كد بهينه و قابل استفاده، از استانداردهاي برنامه‌نويسي و تكنيك‌هاي بهينه‌سازي استفاده مي‌شود.

ارائه محتوا، بخش ديگري از طراحي سايت است كه بايد به دقت انجام شود. محتواي سايت بايد جذاب و قابل استفاده باشد. همچنين، بايد بهينه‌سازي شده و به روزرساني منظم داشته باشد.

در نهايت، پس از ايجاد سايت، بايد به بهينه سازي سايت پرداخته شود. بهينه‌سازي سايت شامل افزايش سرعت بارگيري صفحات وب، بهبود موتورهاي جستجو و بهينه‌سازي تجربه كاربري است. اين موارد بسيار مهم هستند و مي‌توانند تأثير زيادي بر روي موفقيت سايت داشته باشند.

به طور كلي، طراحي سايت يك فرآيند پيچيده و چندگانه است كه براي رسيدن به نتيجه‌اي بهتر، نيازمند برنامه‌ريزي، تجربه و دانش فني مي‌باشد. براي طراحي سايتي كه موفقيت بيشتري داشته باشد، بايد به همه جنبه‌هاي آن توجه شود و نيازمند ارتباط صحيح و مستمر با كاربران سايت و همچنين توسعه‌دهندگان و طراحان وب باشد. در نتيجه، يك سايت كامل و موفق، نيازمند طراحي، بهينه‌سازي و به‌روزرساني منظم مي‌باشد.

طراحي سايت در اصفهان

طراحي سايت يكي از مهمترين عوامل موفقيت در فضاي آنلاين است. اگر شما در اصفهان هستيد و مي‌خواهيد يك سايت حرفه‌اي و جذاب داشته باشيد، بايد با مواردي مانند طرح‌بندي مناسب، قابليت پاسخگويي به اندازه كافي، سرعت بارگيري صفحات، بهينه‌سازي موتورهاي جستجو و بالا بودن تجربه كاربري آشنا شويد.

در طراحي سايت در اصفهان، بايد با شناسايي مخاطبان و خدمات/محصولاتي كه شركت شما ارائه مي‌دهد، شروع كرد. براي اين كار، بايد با مشتريان و مديريت شركت صحبت كرد و دركي كامل از نيازهاي آنها داشت.

سپس، با استفاده از تكنولوژي‌هاي مدرن و استانداردهاي طراحي وب، بايد طراحي سايت را آغاز كرد. در اين مرحله، بايد طرح‌بندي و رنگ‌بندي مناسبي را براي سايت انتخاب كرد و قابليت پاسخگويي را براي انواع دستگاه‌هاي مختلف فراهم كرد.

در نهايت، با بهينه‌سازي سايت براي موتورهاي جستجو و بهبود تجربه كاربري، مي‌توانيد سايت خود را به يك سايت موفق و بازديدكننده‌دار تبديل كنيد. براي طراحي سايت در اصفهان، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي و با تجربه همكاري كنيد.

طراحي سايت بيمه

طراحي سايت بيمه يكي از مهمترين عوامل در ايجاد حضور آنلاين صنعت بيمه است. سايت بيمه بايد اطلاعات كامل و دقيقي در مورد خدمات و پوشش‌هاي بيمه‌اي ارائه دهد و بايد براي مشتريان قابل دسترسي و كاربر پسند باشد.

در طراحي سايت بيمه، بايد با توجه به نيازهاي مشتريان، طرح‌بندي مناسبي را براي سايت انتخاب كرد. همچنين، سايت بايد به دور از پيچيدگي‌ها باشد و در اولويت، ارائه اطلاعات دقيق و قابل فهم براي مشتريان باشد.

با توجه به رقابت بين شركت‌هاي بيمه، بهينه‌سازي سايت بيمه براي موتورهاي جستجو و بهبود تجربه كاربري، بسيار مهم است. بايد قابليت جستجوي سريع و دقيق را براي مشتريان فراهم كرد و اطلاعاتي مانند شرايط بيمه، قيمت‌ها و پوشش‌ها را به شكل واضح و آسان در دسترس مشتريان قرار داد.

همچنين، سايت بيمه بايد داراي امنيت بالايي باشد تا اطلاعات شخصي مشتريان در معرض خطر قرار نگيرد. در نتيجه، براي طراحي سايت بيمه، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي و با تجربه همكاري كنيد تا بتوانيد سايتي كامل و موفق را براي خدمات بيمه‌اي خود ايجاد كنيد.

طراحي سايت آرايشگاه

طراحي سايت آرايشگاه يكي از راه‌هاي ارتباط با مشتريان و جذب مشتريان جديد است. سايت آرايشگاه بايد به شكلي زيبا و جذاب طراحي شود كه مشتريان جذب شوند و به آساني از خدمات آرايشگر استفاده كنند.

در طراحي سايت آرايشگاه، بايد به نيازهاي مشتريان توجه شود و خدمات آرايشگاه به شكل واضحي به نمايش گذاشته شوند. همچنين، بايد قابليت رزرو آنلاين و دسترسي به جزئيات خدمات و قيمت‌ها براي مشتريان فراهم شود.

سايت آرايشگاه بايد داراي طرحي حرفه‌اي باشد و در عين حال به رنگ‌هايي مناسب و جذاب روي بيايد. همچنين، سايت بايد داراي طراحي ريسپانسيو باشد تا در هر دستگاهي، از جمله تلفن همراه، به خوبي قابل دسترسي باشد.

سايت آرايشگاه بايد داراي بخش نظرات مشتريان باشد تا مشتريان بتوانند تجربيات خود را با ديگران به اشتراك بگذارند و اعتماد به خدمات آرايشگر را افزايش دهند.

در نهايت، بايد به امنيت سايت نيز توجه شود تا اطلاعات شخصي مشتريان محافظت شود. بنابراين، براي طراحي سايت آرايشگاه، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي همكاري كنيد تا بهترين نتيجه را براي خدمات آرايشگري خود به دست آوريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۱۵:۴۲ توسط:sam موضوع:

The tailless squirrel Story

The tailless squirrel Story

 

 

There was a funny squirrel who hadn’t a tail!
He always jumped on the branches and fell!

One day he decided to find himself a proper tail
A tail which is cozy with a right scale!

He went up from the chestnut tree.
he found a a leaf and knotted it to his knee!

He didn’t reach the next branch yet,
when the tail detached, He fell down and got upset!

Squirrel got up and walked among the bushy trees,
He searched every corner, even the holes were full of bees!

He couldn’t believe his eyes when he found:
A really strange plant near the lucid pond!

It had a very narrow stem
And bushy head, just like a squirrel tail!

Squirrel smiled and took some of those leaves!
He attached them to himself and jumped on the trees!

Little bunny and her friends were so close!
They saw the squirrel and started to giggle and make jokes!

squirrel got upset and wanted to ran away;
But his fake tail detached and he fell off again!

Squirrel started to cry at last!
rabbits were embarrassed, so they got around him very fast!

When he stopped crying, bunnies started to talk:
These plants are useless; not only for jumping, but also for a walk!

You should visit a proper doctor to fix your tail!
You won’t be able to walk if you fall down like this again!

Squirrel asked: Does such a doctor even exists?
bunny said: Yes! But it’s really far and the way is full of risks!

You must go to the dark forest and stay there at night,
cause the doctor is an owl, and he visits his patients when there is no light!

Squirrel scared at first and trembled;
But… It was impossible to live without a tail!

So he gathered his courage and started the trip.
He walked all day and night in the forest which it was very deep!

He was hungry and tired when he arrived at owl’s nest.
Everywhere was dark and there was no place to rest!

The owl asked: What are you doing here?
I don’t know you! You are not from anywhere near!

I don’t have a choice! You are my last chance!
Please give me a proper tail! I heard you are very advanced!

Owl said: Well OK! But we have some problems!
unfortunately, I don’t have any squirrel tails!

I just have a fox tail in my office right now!
I will attach it to your body if you allow!

Squirrel said: Well! fox tail is alright!
At least is better than leaves! Am I right?

Owl answered: Of course it’s better little one!
So, go and get ready! Before sunrise my job will be done!

The next morning, The squirrel jumped out from owl’s nest,
With a really nice look and a tail which was the best!

 

So:

The tailless squirrel , moonzia

 

https://www.video-global.biites.com/north-sails-go-beyond-plastic

https://tore-dahl.23video.com/cfhansen-apse-copenhagen-cathedral-1

http://www.rn-tp.com/news/class-2016-2017-welcome?page=226#comment-165161

http://archives2.realvail.com/article/194/Gretchen-Bleiler-Chris-Davenport-waist-deep-in-off-mountain-pursuits#comments

http://www.yatesgear.com/index.php?route=journal3%2Fblog%2Fpost&journal_blog_post_id=1

https://www.pantown.com/board.php?id=20354&area=3&name=board6&topic=101&action=view

https://indtale.com/polls/novella-2018-4-finalists?page=44#comment-43107

https://16qsm4.videomarketingplatform.co/communication-gaps-22

https://www.party.biz/forums/topic/85863/never-seen-a-video-like-this-in-2022/view/post_id/898856

https://cedarrapidscstreet.extremebodyshaping.com/blog/2016/07/18/farrells-has-helped-me-to-realize-being-fit-is-not-about-the-number-on-the-scale

https://handycross.thelittlegym.co.uk/blog/2019/10/09/exclusive-family-membership-benefits

https://assobiotec.federchimica.it/home-page/europabio.org


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۵:۴۳ توسط:sam موضوع:

ليست قطعات اصلي وان جكوزي

ليست قطعات اصلي وان جكوزي

  1. پمپ: پمپ در وان جكوزي براي جابجايي آب در سيستم استفاده مي‌شود. اين قطعه به طور مستقيم مسئول جريان آب در وان جكوزي است و بدون آن، آب در داخل وان جكوزي به سمت فيلترهاي قرار گرفته در آن حركت نخواهد كرد. همچنين پمپ به منظور ايجاد جريان آب و تأسيس حركتي پويا در داخل وان جكوزي نيز استفاده مي‌شود. پمپ هاي وان جكوزي با توجه به ابعاد و نيازهاي سيستم در سايزها و قدرتهاي مختلفي عرضه مي‌شوند.
  2. فيلترها: فيلترها در وان جكوزي براي حذف ذرات و آلاينده‌هاي موجود در آب استفاده مي‌شوند. اين قطعات در مسيرهاي جريان هوا و آب وان جكوزي نصب مي‌شوند. فيلترها مي‌توانند از نوع چند لايه باشند و داراي قابليت پاك‌سازي و قابليت استفاده مجدد باشند. همچنين، فيلترهايي با خاصيت ضد باكتري و ضد ميكروب نيز براي وان جكوزي توليد مي‌شوند.
  3. چراغ‌ها: چراغ‌هاي وان جكوزي براي بهبود تجربه استحمامي كاربران و افزايش جذابيت ظاهري دستگاه استفاده مي‌شوند. اين چراغ‌ها عمدتاً در قسمت پايين وان جكوزي نصب مي‌شوند و به وسيله‌ي يك پريز برقي به سيستم برق وصل مي‌شوند. برخي از چراغ‌هاي وان جكوزي داراي تنظيماتي براي تغيير رنگ و شدت نور در طول زمان هستند و مي‌توانند تاثير بسزايي بر روي تجربه استحمامي كاربران بگذارند.
  4. ترموستات: ترموستات در وان جكوزي براي كنترل دماي آب استفاده مي‌شود. اين قطعه به صورت يك سنسور در داخل وان جكوزي نصب مي‌شود و با توجه به تنظيمات صورت گرفته توسط كاربر، دماي آب را تنظيم مي‌كند. ترموستات براي جلوگيري از افزايش دماي بيش از حد آب و كنترل مصرف انرژي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
  5. سيستم تهويه: سيستم تهويه در وان جكوزي براي تأمين هواي تازه و تهويه درست در داخل وان استفاده مي‌شود. اين قطعه عمدتاً شامل يك فن، يك بخش فيلتر و يك سري لوله‌ها براي جابجايي هوا است. سيستم تهويه به طور مداوم هواي تازه را به داخل وان جكوزي مي‌فرستد و با توجه به نياز كاربر، هوا را تميز و مرطوب مي‌كند.
  6. كنترلر: كنترلر در وان جكوزي براي كنترل عملكرد تمامي قطعات و تنظيم تنظيمات مربوط به دستگاه استفاده مي‌شود. اين قطعه عمدتا از صفحه‌ي كنترلر كاربر مي‌تواند تنظيمات مربوط به دماي آب، سرعت جريان آب، تنظيمات چراغ‌ها و ديگر تنظيمات را تغيير دهد. برخي از كنترلرهاي وان جكوزي داراي نمايشگر LCD هستند و برخي ديگر به صورت كنترل از راه دور استفاده مي‌شوند.
  7. جت‌هاي آب جت‌هاي آب در وان جكوزي براي ايجاد جريان آب و ماساژ بدن كاربران استفاده مي‌شوند. اين قطعات در ديواره‌هاي وان جكوزي نصب شده و با استفاده از پمپ آب، جريان آب درون وان جكوزي را تأمين مي‌كنند. بيشتر جت‌هاي آب قابل تنظيم هستند و مي‌توان آن‌ها را براي تغيير جهت جريان آب تنظيم كرد.

http://gg.gg/13hyoz

https://bit.ly/3yLwo0e

https://did.li/xUSNf

 

تعمير و نگهداري قطعات وان جكوزي

تنوع در قطعات استفاده شده در وان جكوزي باعث شده تا كاربران بتوانند تجربه‌ي بهتري از استفاده از وان جكوزي داشته باشند. همچنين، اين قطعات باعث مي‌شوند تا دستگاه وان جكوزي به صورت كامل و كارآمد عمل كند. با اين حال، براي حفظ عملكرد بهينه وان جكوزي و بهبود طول عمر آن، بهتر است كه از قطعات مربوطه به درستي مراقبت و نگهداري شود. اگر شما نيز به دنبال خريد يك وان جكوزي هستيد، بايد مطمئن شويد كه همه‌ي اجزاي آن درست عمل مي‌كنند. همچنين، براي به حداقل رساندن خطر احتمالي آسيب به قطعات و جلوگيري از نياز به تعويض آن‌ها در آينده، بهتر است كه هنگام استفاده از وان جكوزي، مراقبت و نگهداري مناسب را رعايت كنيد.

با اين حال، در صورتي كه قطعات وان جكوزي شما نياز به تعويض داشته باشند، بهتر است كه اين كار را توسط تكنسين هاي متخصص و با تجربه انجام دهيد تا از كيفيت و قابليت عملكرد بهينه قطعات جديد اطمينان حاصل شود.

به عنوان يك نوع محصول پرمصرف، وان جكوزي نيز هزينه‌هاي خود را دارد. با اين حال، با نگهداري مناسب، مي‌توانيد از آن به طور بلندمدت بهره‌مند شويد. در نهايت، با داشتن دانش كافي در مورد قطعات و عملكرد آن‌ها، مي‌توانيد از وان جكوزي خود به بهترين شكل ممكن استفاده كنيد و تجربه‌اي راحت و خوشايند از استحمام داشته باشيد.

 

منبع :

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/MariaFiona3

https://www.pinterest.com/pin/1100989440132103368/

https://express.adobe.com/page/r1nu2ZUCjVlEq/

https://sites.google.com/view/ladorco/home

https://instafollowir.wordpress.com/2023/01/23/ladorco/

https://myspace.com/mariafiona3

https://disqus.com/by/mariafiona3/about/

https://en.gravatar.com/mariafiona3

https://www.ted.com/profiles/41206161

https://www.behance.net/mariafiona1

https://mariafiona3.livejournal.com/profile

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۷:۱۵ توسط:sam موضوع: