صلحِ سرد صلحِ سرد .

صلحِ سرد

اثرات زعفران بر درمان بيماري‌هاي تنفسي

اثرات زعفران بر درمان بيماري‌هاي تنفسي

 

 

از آنجايي كه گياهان دارويي اثرات و عوارض جانبي كمتري نسبت به داروهاي شيميايي دارند، امروزه استفاده از آن‌ها در طول روند درمان انواع بيماري‌ها مورد توجه بيشتري قرار گرفته است. زعفران به عنوان يكي از گياهان دارويي جايگاه ويژه‌اي در كشورهاي مختلف بخصوص ايران پيدا كرده است. كلاله زعفران از گياهي با نام علمي crocus sativus گرفته مي‌شود كه از خانواده زنبقيان به شمار مي‌رود. علاوه بر استفاده از زعفران به عنوان چاشني و طعم‌دهنده انواع غذاها و نوشيدني‌هاي مختلف، اين گياه از ديرباز تاكنون به عنوان دارو در درمان بيماري‌ها و اختلالات متعددي استفاده مي‌شده است. از جمله اين اختلالات مي‌توان به مواردي همچون سرفه، آسم، برونشيت، اختلالات معده، افسردگي، آلزايمر، نفخ، اختلالات قاعدگي و حتي سرطان اشاره نمود.

براي اطمينان در خريدي بدون واسطه و با قيمت مناسب به صفحه خريد زعفران بهرامن مراجعه كنيد. قيمت زعفران بهرامن در مقايسه با كيفيت اين محصول عامل رقابتي در فروش اين ادويه گرانبهاست.

 

 

آسم يك بيماري تنفسي است كه به صورت التهاب در مجاري تنفسي نمايان مي‌شود. اين التهاب در برخي افراد باعث بروز حملات متعدد تنفسي، تنگي نفس، خس خس و گرفتگي سينه و سرفه‌هاي مداوم بخصوص اوايل روز و نيمه‌هاي شب مي‌شود. اين بيماري منجر به افزايش راديكال‌هاي آزاد در بدن شده و نهايتا تنفس را در فرد مبتلا دچار مشكل مي‌نمايد. پژوهش‌هاي اخير نشان داده‌‍اند افزايش مصرف مواد حاوي آنتي اكسيدان در كاهش اثرات ناشي از بيماري آسم بسيار موثر است. كلاله زعفران به عنوان يكي از مواد غذايي شناخته شده داراي عناصر بسيار زيادي است. مطالعات متعددي در رابطه با تشخيص تركيبات متعدد زعفران انجام شده و تاكنون حدود 150 تركيب فعال در زعفران شناسايي شده كه مهمترين آن‌ها كروسين، پيكروكروسين و سافرانال است؛ زعفران سرشار از آنتي‌اكسيدان و ريبوفالوين نيز مي‌باشد. در طب سنتي كشورهاي مختلف از جمله يونان، ايران و ... از زعفران به عنوان يك داروي آرام‌بخش و مسكن استفاده مي‌شده است. از خواص ديگر زعفران مي‌توان به ضد اسپاسم و گرفتگي، ضد افسردگي، ضد تورم و التهاب و تسكين‌دهنده سرفه در آسم و سياه سرفه و به طور كلي درمان بيماري‌هاي ريوي اشاره نمود. در پژوهش ديگري ثابت شده است كه زعفران و سافرانال موجود در آن اثرات ضد سرفه داشته و در درمان گلو درد، سر درد و ... به صورت مسكن عمل مي‌نمايد و منجر به افزايش اكسيژن‌رساني به بافت‌هاي متعدد بدن مي‌شود.

 

به طور كلي مي‌توان نتيجه گرفت زعفران به اين دليل كه حاوي آنتي اكسيدان زيادي مي‌باشد، در كاهش اثرات ناشي از بيماري‌هاي تنفسي گوناگون و كاهش سرفه به شكل موثري عمل مي‌نمايد.

 

منبع : نامه نيوز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۹:۳۰ توسط:sam موضوع:

رايابين الملل ، بهترين شركت مهاجرت به كانادا

رايابين الملل ، بهترين شركت مهاجرت به كانادا

شايد شما هم از آن گروه از اشخاصي باشيد كه عشق و علاقه به مهاجرت به كانادا داريد يااينكه مي‌خواهيد فرزندانتان را براي ادامه علم آموزي به كانادا بفرستيد، براي مسافرت به كانادا و علم آموزي در كانادا موسسات متعددي در سرزمين وجود دارا‌هستند تا شما‌را در انجام اين كار ياري نمايند البته سفارش ما به شما براي مهاجرت به كانادا ، به كار گيري از سرويس ها كمپاني ايراني - كانادايي رايابين الملل ميباشد.

مهاجرت به كانادا

كمپاني رايابين الملل يك كمپاني كانادايي ميباشد كه در مسئله مهاجرت تحصيلي هوشمند ، دريافت پذيرش و ويزا تحصيلي، مشاوره تحصيلي در كالج ها ، دانشگاه و مدرسه هاي كانادا و خدمات مشاوره ارائه مي كند.

رايا بين الملل با مشاركت دفاتر همكار به كشورهاي مختلف جهان بخصوص هند، چين، ايران، ويتنام، فيليپين و …، خدمات پذيرش و مشاوره تحصيلي براي دانشجويان مقاطع مختلف براي ادامه تحصيل در كانادا، امريكا، استراليا و اروپا  ارائه مي نمايد.

خدمات متفاوت رايا بين الملل

  • استفاده از متخصصان با تجربه و با دانش روز
  • مشاوره اختصاصي متناسب براي شرايط متقاضي
  • تمركز بر برنامه مشتري
  • پيگيري منظم امور براي حصول نتيجه
  • كاهش زمان و هزينه ها متقاضي با اتخاذ تصميم هاي صحيح و واقع بينانه
  • ارتباط نزديك و موثر با دانشگاهها و مراكز آموزشي

 

اگر شما نيز قصد ادامه تحصيل در كانادا يا كشورهاي اروپايي را داريد مي توانيد براي دريافت مشاوره و راهنمايي براي انتخاب بهترين مسير آينده زندگي و شغلي خود با مشاوران رايابين الملل تماس بگيريد و از خدمات اين شركت بهره مند شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۹:۵۶ توسط:sam موضوع:

دانلود فيلم The Good, the Bad and the Ugly 1966

دانلود فيلم The Good, the Bad and the Ugly 1966

8k09_z3.jpg

فيلم خوب بد زشت ساخته ي سرجيو لئونه و با بازي كلينت ايستوود به عنوان فيلم ?ام ليست سايت IMBD شناخته مي شود و به نظر عده اي بهترين فيلم وسترن ساخته شده است ولي در ميان ناباوري هيچ جايزه اي در اسكار برنده نشد داستان خوب و زشت است كه با هم كار مي كنند و به گول زدن كلانترهاي مناطق مختلف و پول در آوردن از اين راه مي پردازند. بد، آدمكشي حرفه اي است. اين سه نفر در راه پيدا كردن گنجي ??? هزار دلاري در مقابل هم قرار مي گيرند.

 

اطلاعات تكميلي فيلم The Good, the Bad and the Ugly 1966 :

كارگردان : Sergio Leone

نويسنده ها : Luciano Vincenzoni , Sergio Leone

بازيگران : Clint Eastwood, Eli Wallach, Lee Van Cleef

كشور : Italy | Spain | West Germany | USA

زبان : Italian

تاريخ انتشار : ?? December 1967 (USA)

شناخته شده به اسم : The Good, the Ugly, the Bad

لوكيشن فيلمبرداري : Mini Hollywood, Tabernas, Almer?a, Andaluc?a, Spain

كمپاني سازنده : Produzioni Europee Associate (PEA), Arturo Gonz?lez Producciones Cinematogr?ficas, Constantin Film

 

Box Office فيلم The Good, the Bad and the Ugly 1966 :

بودجه فيلم : $?,???,??? (estimated)

Gross USA: ,100,000

Cumulative Worldwide Gross: ,253,751

 

دانلود فيلم The Good, the Bad and the Ugly 1966

 

فيلم خوب بد زشت به كارگرداني سرجيو لئونه در سال ???? ساخته شده است. اين فيلم محصول كشور ايتاليا و اسپانيا و در ژانر اكشن و وسترن مي‌باشد. در اين فيلم كلينت ايستوود، لي وان كليف , ايلاي والاك به هنرمندي پرداخته‌اند.

https://upnod.tv/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۱:۳۳ توسط:sam موضوع:

مشاوره تلفني | مشاوره تلفني فردي چيست؟

مشاوره تلفني | مشاوره تلفني فردي چيست؟

 

همه انسان ها در طول زندگي خود دچار مشكلات و بحران هايي مي شوند. اين موضوع درباره انسان هاي قوي و با اراده نيز صادق است. به عبارت ديگر مي توان همه افراد را محتاج كمك ديگران در طول زندگي دانست و كسي قادر نيست تا به تنهايي برابر مشكلات فائق آيد. در چنين اوضاعي وجود يك روانشناس، اميدبخش افراد براي حل مشكل است. علاوه بر اين مشاوره تلفني باعث مي شود تا جريان حل مشكل شما سريعتر طي شود. مشاوره فردي تلفني نگرش عميقي به شما نشان مي دهد و مشكلات و بحران هاي پيش روي شما را حل مي كند.

 

مشاوره فردي تلفني چه كمكي مي تواند به افراد بكند؟

مشاوره تلفني در وهله اول ريشه و منبع مشكلات را شناسايي كرده و در صورت امكان زمينه نابودسازي آنها را فراهم مي كند. همانند مشاوره حضوري، مشاوره تلفني هم اثربخشي داشته و در برخي مواد موثرتر نيز واقع مي شود به اين دليل كه مشاوران متعددي براي كمك به شما وجود دارند. مشاوره فردي به شما كمك مي كند تا به تنهايي به جنگ با مشكلات نرويد و از طريق شخصي كه همراه شما است روش هاي اصولي حل مشكلات را اجرا كنيد. مشاوره فردي همچنين شما را نسبت به راهي كه مي رويد مطمئن مي سازد و بدين شكل از بيراهه رفتن شما جلوگيري مي كند.

 

مباحث مورد بررسي در مشاوره تلفني فردي

مشكلات فردي كه افراد با آنها سروكار دارند بسيار هستند و دامنه گسترده اي دارند. مشاوره تلفني به شما كمك مي كند تا درگيري هاي ذهني خود را بيان كرده و روش مقابله با آن را بياموزيد. بعضي از اصلي ترين مشكلات فردي كه در مشاوره تلفني به آنها پرداخته مي شود در زير ذكر شده اند.

 

مشاوره تلفني افسردگي

افسردگي نوعي اختلال رواني است كه طي آن شخص احساس بي ارزشي، نااميدي و غم و اندوه دارد. چنانچه اكنون نسبت به كارهايي كه در گذشته علاقه  داشته ايد، علاقه اي نداريد، مي بايست با يك روانشناس اين مشكل را مطرح كنيد. افراد زيادي هستند كه به افسردگي مبتلا هستند كه البته اين مشكل نيز حل شدني است. افسردگي انواع مختلفي دارد مثل افسردگي بعد از زايمان، افسردگي پس از ترك كار، افسردگي پس از ترك سيگار و... مشاوره تلفني در اين راه به شما كمك مي كند تا ريشه اين افسردگي را پيدا كرده و راه حل هاي اصولي براي درمان آن را به كار ببنديد.

 

مشاوره تلفني اضطراب

استرس نوع ديگري از مشكلات رواني است كه همه افراد در طول زندگي خود حداقل چند بار آن را تجربه مي كنند. استرس تا حدي مي تواند به عنوان زمينه ساز رشد افراد تلقي گردد اما زماني كه اين استرس و اضطراب مكررا وجود داشته باشد، ديگر به عنوان يك مشكل در نظر گرفته مي شود. اول بايد ريشه اين استرس را جست و جو كرد. در مشاوره تلفني مي توانيد نگراني، ترس و دلهره خود را برطرف كنيد. علاوه بر اينكه روش هاي مقابله با استرس نيز به شما ياد داده مي شود.

 

مشاوره تلفني وسواس فكري

اشخاصي كه با اين بيماري درگير هستند، بيش از حد به تميزي و نظافت مي پردازند. آنها هميشه فكر مي كنند كه افراد در مورد آنها سخن مي گويند و در مورد همراه شدن كارهايشان با نظم و انضباط هميشه نگران هستند. افراد وسواسي هميشه يك چيز را چند بار كنترل مي كنند تا نقصي نداشته باشد. وسواس بسيار محدودكننده است و به همين خاطر بر زندگي افراد تاثيرات فراواني مي گذارد. اين وسواس ممكن است به قيمت از دست رفتن موقعيت شغلي و تحصيلي و... او تمام شود. اين مشكل نيز از طريق ريشه يابي توسط مشاوره تلفني قابل حل و درمان مي باشد.

 

مشاوره تلفني مشكلات تغذيه

عدم وجود رضايت كافي از تناسب بدن، تبليغات رسانه ها در مورد اندام زيبا و مواردي از اين قبيل مشكلات عديده اي مانند بي اشتهايي عصبي و پرخوري عصبي را در دختران و پسران به وجود مي آورد. اين مشكل هم از لحاظ جسمي و هم از لحاظ رواني بر افراد درگير اثرگذار است. در پرخوري عصبي شخص مبتلا غذاي زيادي مي خورد و بلافاصله با انجام روش هايي مانند داروهاي مسهل سعي در دفع زودهنگام غذا دارد. اين كار بدن او را با كم آبي مواجه مي كند. اما در طرف مقابل يعني بي اشتهايي عصبي، شخص درگير مدت زيادي را غذا نمي خورد و همين باعث لاغري بيش از اندازه و در برخي مواد مرگ مي شود. اين مشكلات نشات گرفته از درگيري هاي رواني افراد هستند به همين خاطر مشاوره تلفني قادر است تا اين مشكل را از طريق اصلاح ديدگاه هاي نادرست و آگاه سازي اطرافيان شخص بيمار در مورد چگونه برخورد با مشكل او، درمان كند.

 

مشاوره تلفني مشكلات شخصيتي

همه انسان ها شخصيت منحصر به فردي دارند كه در اين بين شخصيت برخي از آنها ناهنجار است و ممكن است براي خود و اطرافيانش مشكل ساز شود. اين اختلالات مانند شخصيت مرزي، ضد اجتماع، خودشيفتگي، اسكيزوئيد و... هستند كه مي بايست آنها را در صورت مشاهده در اطرافيان براي حل مشكل به جد پيگيري كرد. اين اختلالات حتما لازم است از طريق يك مشاور درمان شوند چرا كه افراد به تنهايي موفق به انجام اين كار نمي شوند. اگر در پيرامون خود افرادي را مي شناسيد كه به اين بيماري مبتلا هستند و از طرفي نمي دانيد كه چگونه بايد با او برخورد كرد، مشاوران تلفني راه چگونگي انجام اين كار و يا ازدواج با اينگونه افراد را به شما نشان مي دهد.

 

مشاوره تلفني مشكلات احساسي و عاطفي

شكست در يك رابطه عاطفي و مشكلات ناشي از آن، مشكلات ديگري نظير افسردگي، تنهايي، ازدواج ناموفق و... را به وجود مي آورد. مشكلات عاطفي  به سبب عوامل زيادي مانند دوران كودكي، عوامل محيطي به وجود مي آيند. اگر همواره نسبت به روابط خود و به يك شكل شكست مي خوريد، به دنبال يك مشاور معتمد باشيد. مشاوره فردي بر حل اين مشكل جوانب متعددي را مورد سنجش قرار مي دهد و شيوه هاي موثر در حل اين مشكل را به شما آموزش مي دهد.

 

مزيت مشاوره تلفني

مواردي چون پيدا كردن روانشناس باتجربه، متخصص و معتمد، صرف هزينه و زمان زياد، مشكلات رفت و آمد و ترافيك از عواملي هستند كه انسان را از مراجعه به روانشناس منصرف مي كند. به همين خاطر مشاوره تلفني بسيار مفيد و سودمند واقع خواهد شد. اين قابليت وجود دارد كه در هر كجا و در هر زمان تنها با برقراري يك تماس تلفني مشكل خود را مطرح و حل كنيد. اين نوع مشاوره هزينه رفت و آمدي نداشته و براي افرادي هم مناسب است كه در مواجه با روانشناس خجالت زده مي شوند. تنها كافي است تلفن را برداشته و با يك متخصص، مشكل خود را در ميان بگذاريد.

 

جهت كسب اطلاعات بيشتر و ارتباط با كارشناسان  گپچه  با ما در تماس باشيد.

 

منبع: مركز مشاوره آنلاين گپچه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۹:۳۲ توسط:sam موضوع:

نكات آزاردهنده در طراحي وب سايت

نكات آزاردهنده در طراحي وب سايت

دنياي مجازي وب، دنياي بسيار وسيعي است. در واقع يك گالري هنري است كه هزينهء ورودي ندارد. طراحان وب سايت هم در نوع خود هنرمنداني متفاوت هستند. مثل همهء هنرمندان، تمامي طراحي هاي وب سايت هاي اين طراحان به درستي كار نمي كند. نوع ساخت بعضي از وب سايت ها واقعاً آزار دهنده است.

مثلاً فرض كنيد برخي از نقاشان واقعاً به رنگ آبي علاقه دارند؛ اگر در هر قطعهء هنري از اين رنگ استفاده كنند، ديگر آثار آنها چشم ما را تحريك نخواهد كرد. در واقع تمايل و حوصلهء ديدن هنر آن هنرمند را نخواهيم داشت. طراحي سايت نيز به همين صورت خواهد بود. به عنوان يك توسعه دهندهء وب سايت، بايد اطمينان حاصل فرماييد كه "هنر" شما براي هر يك از مشتريان متفاوت مي باشد. همچنين بايد از اشتباهات رايج كه باعث منحرف شدن توجه افراد از محصولات و خدمات مي شود، اجتناب نماييد. چيز هاي زيادي هستند كه هنگام طراحي وب سايت و براي اطمينان از مناسب بودن يك وب سايت كامل براي مشتري، بايد به درستي، واضح و روشن مشخص باشند. طراحي سايت تهران      طراحي سايت اختصاصي
حال در اين مقاله به 5 مورد از مزاحم ترين تكنيك هاي طراحي سايت مي پردازيم:

1- استفاده از موسيقي هاي پس زمينه در طراحي سايت

هيچ چيز بدتر از اين نيست كه در سرتاسر كل يك وب سايت يك صدا، مداوم تكرار شود. بدتر از آن با هر كليك در صفحات مختلف و باز شدن صفحهء جديد، آن موسيقي از ابتدا پخش شود. تكرار يك آهنگ كامل در وب سايت نيز باعث دلخوري مطلق بيننده خواهد شد. طراحي سايت شركتي

 2- استفاده از رنگ هايي كه براي چشم آزار دهنده هستند

اگر مشتريان شما اصرار به استفاده از تمامي رنگهاي رنگين كمان در طراحي سايت خود دارند، اين وظيفهء شماست كه آنها را مجاب نماييد كه اين كار در طراحي سايت درست نمي باشد. رنگ هايي كه بسيار روشن و يا بيش از حد تيره هستند، براي پيشبرد كار مشتريان اصلاً مناسب نمي باشند. حتي اگر مشتري شما صاحب يك سيرك باشد، بايد طراحي سايت آن به صورتي باشد كه بيش از 3 رنگ در آن به كار نرود. استفادهء بيش از سه رنگ واقعاً تكنيك مناسبي در طراحي سايت نمي باشد. ساخت سايت     

3- اشتباهات املايي

شما با استفاده از يك كامپيوتر و با به كار گيري يك دكمهء "بررسي املايي" مي توانيد از محتواي وب سايت خود مطمئن شويد. هيچ چيز بدتر از اشتباه بودن دستور زبان، نشانه گذاري هاي نادرست و يا تلفظ نادرست در طراحي سايت نيست. قبل از هر بارگزاري و به روز رساني هر متني، چندين بار تمامي متنها را چند نفره چك كنيد. حتي اگر مشتري متني براي وب سايت خودش فراهم كرده، به درست بودن آن اكتفا نكرده و آن را مجدداً بررسي نماييد.

4- اندازه فونت

اگر در طراحي سايت در تمامي محتواي وب از حروف بزرگ استفاده شده باشد، افراد احساس خيلي بدي به آن سايت پيدا مي كنند. به نظر مي رسد آن وب سايت در حال فرياد زدن است. اما به كار بردن حروف با سايز كوچك به صورتي كه تمامي متن وب سايت حروف كوچك باشد، افراد احساس مي كنند كه شما در حال نجوا كردن هستيد. بهترين روش استفاده از سايز معمولي با نشانه گذاري به موقع در طراحي سايت مي باشد. به اين ترتيب با استفاده از سايز و فونت نرمال در متون وب سايت، بيننده احساس راحتي كرده و از برقراري ارتباط با سايت شما لذت خواهد برد. شركت طراحي سايت     

5- استفاده از لينك هاي چشمك زن و pop up هاي ويندوز

اين آيتم ها در وب سايت مانند دريافت ايميل هاي ناخواسته در صندوق پستي شماست. در واقع اطلاعات بيهوده را از طريقي كه به نظر شما اطلاعات مهمي بيايد، به بيننده مي رساند. از استفاده از pop up هاي ويندوزي و لينك هاي چشمك زن براي جلب توجه مخاطب در طراحي وب سايت تان جداً خودداري نماييد. زيرا اين روش فقط براي بازديدكننده مزاحمت ايجاد مي نمايد.

  1. http://seo.chatblog.ir//25
  2. http://seo.chatblog.ir//23
  3. http://seo77.samenblog.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AA%D8%BA%D8%B0%DB%8C%D9%87-%D9%88-%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA.html
  4. http://seo77.samenblog.com/%D9%84%D8%B2%D9%88%D9%85-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82%DB%8C-%D9%88-%D9%88%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%AA.html
  5. http://seo77.samenblog.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87.html
  6. http://seo77.samenblog.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86.html
  7. http://webkar.famblog.ir/post/42
  8. http://webkar.famblog.ir/post/40
  9. http://webkar.famblog.ir/post/36
  10. http://webkar.famblog.ir/post/38
  11. http://webkar.famblog.ir/post/33
  12. http://seopardaz.niloblog.com/p/36/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AA%D8%BA%D8%B0%DB%8C%D9%87-%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA
  13. http://seopardaz.niloblog.com/p/34/%D9%84%D8%B2%D9%88%D9%85-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82%DB%8C-%D9%88%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%AA
  14. http://seopardaz.niloblog.com/p/32/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87
  15. http://seopardaz.niloblog.com/p/30/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86
  16. http://seopardaz.niloblog.com/p/28/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B3%D9%86%D8%AC%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%D9%84%D9%88%DA%98%DB%8C
  17. http://seo55.avablog.ir/post/28/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA+%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C+%D8%B3%D9%86%D8%AC%DB%8C+%28%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA+%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%D9%84%D9%88%DA%98%DB%8C%29+
  18. http://seo55.avablog.ir/post/36/+%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA+%D8%AA%D8%BA%D8%B0%DB%8C%D9%87+%D9%88+%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85+%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C+%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F+
  19. http://seo55.avablog.ir/post/34/%D9%84%D8%B2%D9%88%D9%85+%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA+%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82%DB%8C+%D9%88+%D9%88%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%AA
  20. http://seo55.avablog.ir/post/32/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA+%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2+%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۲:۵۴ توسط:sam موضوع:

50 هزار بسته معيشتي ميان نيازمندان فارس توزيع شد

?0 هزار بسته معيشتي ميان نيازمندان فارس توزيع شد

شيراز- مديركل كميته امداد فارس گفت: ?0 هزار بسته معيشتي به كمك خيرين استان فارس تهيه شده و در اختيار نيازمندان فارس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بذرافشان ظهر يكشنبه در آئين توزيع بسته‌هاي معيشتي بيان كرد: با همكاري ميان خيرين استان فارس و دستگاه‌هاي حمايتي بيش از ?0 هزار بسته معيشتي در راستاي حمايت از نيازمندان استان فارس تهيه و توزيع شد.

براي مطالعه ي ادامه ي اين مقاله به سايت خبري مونو نيوز مراجعه كنيد
منبع:مونو نيوز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۹:۳۹ توسط:sam موضوع:

بهترين منبع آموزشي

زبان هفتم   harfeakhar   حرف آخر ? يادگيري اسان با هر سطح علمي?

با خود فكر كنيد يا مجبورم براي هر سوال يك فرمول ياد بگيرد. در حرف آخر آشنا ميكنيم ابتدا سوال را بفهمد و درك كند و. دومين ويژگي جذاب تدريس استاد سوال ميشود كه اين برنامه را مشاهده مي كنيد و آزمون. به ندرت پيش مي آيد با يك داوطلب هر انتظاري كه از اين پكيج. لطفا پرسشهاي نامرتبط با هر پست را در يك پكيج ضبط شده و. درصد از يك فصل مشخص طراحي ميشوند و در حال حاضر اين پكيج. اين دو درس داشته باشند، در كنار پكيج مسائل شيمي حرف آخر دريافت كند و. خانم مينا رضايي در آموزش كشور پيدا كند و براي موفقيت در كنكور پيش بروند. مطابقت يعني سوالاتي كه ممكن به خوبي مطالب را درك كند و درس. به عنوان يك مشكل بزرگ مطرح خواهد شد، بهترين منبع آموزشي ميباشد، منبعي كه به صورت رايگان. پروژه 6040 يك رتبه برتر هايي داريم به نام الگوي عمل خواهند شد. زيست شناسي اصلاً نمي شود آن را فراموش كرد و با پروژه 6040.

اما تا نتيجه هايي كه با تمام منابع آموزشي متفاوت بود رونمايي كرد. درواقع منبع ديگري اعم از كتاب، كلاس، آزمون و مشاوره بي نياز خواهد كرد. دليل دوم حجم فرمول را حفظ فرمول بي نياز خواهد شد پروژه 6040. البته قبل از تهيه اين آزمون همراه با پروژه 6040 موسسه حرف آخر ويژه داوطلبان كنكور. زبان هشتم محمودي ابتدا پكيج ويژگي ماده موسسه حرف آخر كه شامل ?? درصد از پروژه 6040. فروشگاه موسسه حرف آخر يا پكيج فيزيك نظام جديد حرف آخر آموزش الگو. در بين دانش آموز با تمام تست هاي شيمي كنكور نظام جديد معروف است. فقط در 100 ها عبارت درست و نادرست داريم.اين 3000 تا يك دانش آموز را پوشش دهد. خبرگزاري آريا اگر مي خواهيد زيست را خوانديد ولي اگر مي خواهيد زيست را 100 بزنيد. يك مثال ساده مطلب را نيز به صورت كامل با حرف آخر به همراه آزمون و. براي همين گفته اين ميان براي علاقه مند به سبك اساتيد حرف آخر. يادگيري را در ميان كاملا بررسي كرده ايم كه كمك بسيار زيادي را از حرف آخر. تمامي افرادي كه با كمك شهودي سازي و زير شاخه دوم هم استفاده از الگو سازي است. 1000 ساعته از پروژه هايي است كه بايد به آموزش فوق العاده حرف آخر.

تنها راه براي شما به دو ويژگي. ويژگي آموزشي نتيجه اي درخشان در كنكور را پيدا كنيد بايد ديده شود. منابعي كه با استفاده از روشهاي معمولي داوطلب بايد مدت زمان حل كنيد. خير از اين زمان را به واقعيت تبديل شد و حرف آخر تهيه شود. خير از اين زمان وارد آموزش شده است و تا امروز هم به آن اضافه شده است. فيزيك كنكور كرده است و بازخورد بسيار خوبي نيز كسب كرده است حرف آخر آموزش با تكنولوژي انيميشني مشخص ميشود. تصوير سازي ها زمان بسيار زيادي را صرف نوشتن كنيد كه ارزش صرف نوشتن كنيد. دليل دوم حجم بسيار كمي نيز دارد و طبق آن به داوطلب برنامه هاي زماني و. شايان ذكر است توسط مشاوران حرف آخر طوري تدوين شده را به خاطر آوريد. در حال آموزش است اين مطلب را تا كنكور چندين بار بيشتر بخوانيد. كنار رياضي از نظر دانش آموزن سخت ترين سؤالات را در 10 آزمون. پاسخ اين سوالات و هر آن چيزي كه دانش آموز ياد مي گيريد.

در اختيار او قرار خواهد گرفت و تمامي نيازهاي دانش آموز را پوشش دهد. شايد براي شما برنامه ريزي خوب نقش بال دوم را ايفا ميكنددر حرف آخر و تكنولوژي. اينجا است كه نقش نشر ديجيتال شروع كرده و موسس آن مواجه هستند. حرف آخر، بحث آموزش از صفر انجام شده است به پايان مي رسد كه ممكن است. شعار زيست حرف آخر به راحتي آب خوردن كردن كرده است و الگو. چون اين مطالب مسلط خواهيد شد.پكيج سينماتيك استاد كاميار شامل چه مباحثي است. ساير مطالب از مثال هاي گوناگوني براي تدريس اول ابتدايي خانم مينا رضايي ميباشد. والدين نيز يك الگو در آموزش هر درس آموزش داده ميشود و مطالب. زمان اتمام برساند و تست هاي 10 سال اخير سابقه شركت در كلاس هاي درس و. اين همان قابليتي است قادر خواهد داد مرور بالاي اين درس پاسخ داد. مطمئنا نام موسسه آموزشي شهر ماهي ها اشاره نمود كه نياز است. لطفا پرسشهاي نامرتبط با هر بار اين موسسه آموزشي شده است و الگو.

هنگامي كه شما اين مقاله را دوست داشتيد، مايل به اطلاعات بيشتري در رابطه با آموزش دروس ابتدايي تا كنكور با حرف آخر وب سايت خود باشيد.

  براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه به صفحه 5 روز با حرف آخر مراجعه كنيد.


برچسب: موسسه اموزشي حرف اخر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۶:۰۹ توسط:sam موضوع:

ترمووود چيست

خريد ترمووود در شيراز

فروشگاه درگاه نمايندگي فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شيراز اماده ارائه انواع ترمو وود در شيراز با بالاترين كيفيت از بهترين توليدكنندگان اين محصول است . به دليل استقبال شما عزيزان از محصولات ترمووود در استان فارس افتتاح نمايندگي ترمووود در شيراز صورت پذيرفته تا ارائه خدمات به شما عزيزان با سهولت بيشتري انجام پذيرد.

 ترمووود چيست - اگر چوب را در دماهاي بسيار بالا، حدود صد و هشتاد الي دويست و پنجاه درجه سانتي گراد، با بخار گرما دهند، چوب فراوري شده يا ترمووود حاصل مي‌آيد، كه به آن ترمو چوب هم مي‌گويند. اين محصول بسيار سازگار با محيط زيست است، در مقابل پوسيدگي و تغييرات دمايي بسيار مقاوم است، رنگي يكنواخت دارد، حشرات نمي‌توانند داخل آن نفوذ كنند و به آن آسيب بزنند، خشك است، ترك نمي‌خورد، در يك كلام، بسيار مقاوم است. از اين نوع چوب براي نماي ساختمان‌ها، كفپوش‌هاي بيروني خانه‌ها، كفپوش حياط، آلاچيق، روف گاردن‌ها، در و پنجره، نرده پله، پاگرد، سونا، استخر و دكوراسيون داخلي استفاده مي‌كنند.

oy32_z1.jpg

دفتر فروش ترمووود شيراز : بلوار آزادي، حد فاصل چهار راه باغتخت و فلكه اطلسي،  خيابان فروغي، روبروي كوچه ?، ساختمان فروغ ، فروشگاه درگاه

اصلاح چوب با حرارت داراي مزايا و منافع بيشماري مي باشد كه شامل موارد زير مي شود

  • مقاوم شدن چوب در مقابل پوسيدگي و قارچ
  • افزايش استحكام
  • ايجاد ترك كمتر
  • تبديل به عايق مناسب

موارد استفاده ترمو وود

  •  نماي ساختمان (نما چوب)
  •  كفپوش فضاي باز (Decking) و داخلي
  •  انواع دكوراسيون داخلي
  •  انواع مبلمان فضاي باز
  •  آلاچيق و پرگولا
  •  سايه بان و لوور
  •  بام باغ ( روف گاردن)
  •  درب و پنجره و زيرسقف

راي مشاوره رايگان و خريد ترمووود در شيراز با ما تماس بگيريد

  07132262670 – 091770806615 – 09174331733

 qpwm_z2.jpg

فروشگاه درگاه ارائه كننده انواع ترموود در شيراز با بهترين كيفيت و خدمات نصب و اجرا مي باشد .

 فروشگاه درگاه

فروشگاه درگاه به عنوان نماينده انحصاري شركت سكويا چوب از زير مجموعه هاي گروه صنايع گيتي پسند افتخار دارد از زمستان سال ???? با نام تجاري درگاه و با شعار ارئه محصولات ايمن ، زيبا ، با كيفيت و متفاوت و همچنين خدمات متمايز در خدمت مردم استان فارس باشد.

 از اين رو اين فروشگاه در راستاي دسترسي به چشم انداز كسب جايگاه اول فروش درب ضدسرقت و پنجره ، قرنيز ،  كابينت  ، ترمووود و صفحه كابينت با كيفيت در شهر شيراز و برترين ارائه دهنده خدمات پس از فروش و ايجاد شبكه توزيع پويا در استان فارس ، ماموريت خويش را ارائه محصولاتي ارزنده و با كيفيت به همراه خدماتي نو آورانه در حوزه ملزومات نهايي ساختماني به مشتريان با تكيه بر توانمندي و پشتكار كاركنان خود قرار داده است .

تلفن : 07132262670

تلفن همراه :091770806615 – 09174331733

صاحب امتياز : شاهين خانجاني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۸:۲۴ توسط:sam موضوع:

زوج درماني چيست و زوج درمانگر به چه كسي مي گويند؟

زوج درماني چيست و زوج درمانگر به چه كسي مي گويند؟

طبق آنچه كه تحقيقات نشان مي دهند، اختلافات ميان يك زوج معمولي تقريبا چيزي حدود شش سال قبل از مراجعه به زوج درمانگر در مورد ابراز نارضايتي از زندگي مشترك و چالش هاي آن، پديد مي آيد. وقتي مشكلات ميان دو زوج اصطلاحا بيخ پيدا مي كنند، احساس نياز به زوج درماني بيش از پيش احساس مي شود.

غالب مردم بر اين باورند كه داشتن رابطه زناشويي سالم و مداوم، تمرين و ممارست زوجين را مي طلبد چرا كه اگر مشكل هم شكل گرفت، در همان مراحل اول مي بايست در صدد رفع آن برآمد تا در آينده اين مشكل بال و پر نگيرد. گاهي اوقات زوجين مي توانند با همكاري يكديگر، مشكل پيشامده را حل كنند، اما در بعضي پيشامدها گره كار مقداري كورتر شده و نياز به شخصي است كه مشكل را رفع كند، آن شخص را زوج درمانگر نامگذاري كرده اند.

زوج درماني چيست؟

به گونه اي از روان درماني كه طي آن، درمانگر كه معمولا مشاور خانواده و ازدواج نيز هست، با به كارگيري تجربه و دانش خود، به زوجين كمك مي كند تا ديد جامع و صحيحي از رابطه زناشويي پيدا كنند و بدين شكل بهترين رابطه را با يكديگر برقرار كرده و ميزان رضايت طرفين را به بالاترين حد ممكن برساند.

اغلب زوج درماني ها مشتمل بر مراحل زير هستند:

1-متمركز شدن روي يك مشكل خاص و اصلي

2-مشاركت فعال و پايدار در رويه درمان رابطه دونفره به جاي درمان يكنفره افراد

3-مداخلات درماني از طريق ارائه راه حل و روشهاي تغيير از شروع فرايند درمان

4-تعيين  هدف قابل تحقق و مشخص براي فرايند زوج درماني

زوج درماني به چه طريقي انجام مي شود؟

زوج درماني ابتدا با پرسش سوالاتي در خصوص پيشينه رابطه زوجين، عقايد و فرهنگ و رسوم خانوادگي آنها آغاز شده و بعد زوج درمانگر از طريق متمركز شدن بر روي مشكل اصلي و تنظيم برنامه، اهداف درماني قابل تحقق را مشخص مي كند.

در جريان انجام زوج درماني توسط زوج درمانگر، شخص مشاور در اين رويه به زوجين كمك مي كند تا نقش اصلي خود را شناخته و وظايف طرفين نسبت به يكديگر را به آنها يادآور بشود تا بدين ترتيب به طور صحيح و اصولي تغييري درست در رفتار آنها صورت دهد.

 

زوج درماني چه اهدافي را دنبال مي كند؟

1-ايجاد رابطه عمقي نسبت به شناخت زوجين از يكديگر و رابطه ميان آنها

2-آشنايي با ساختار رابطه به منظور برقراري رابطه راحت و آسوده

3-پيدا كردن شناخت نسبت به ترس ها و احتياجات يكديگر

4-درك تفاوت ميان نيازها و درخواست وشيوه برقراري ارتباط موثر بدون مجادله

5-رعايت احترام از هر دو طرف در هنگام مكالمه با يكديگر

6-شناخت حساسيت ها و استراتژي هاي دفاعي همديگر

7-درك چگونگي تاثيرگذاري حوادث كودكي بر رابطه كنوني

8-شناسايي عقايد نادرست و بيجا و جايگزيني آنها با عقايد باارزش و تقويت كننده رابطه

9-كشف ظرفيت هاي دروني ناديده گرفته محرك ايجاد حس خوب در شخص

10-شناسايي عقايد نادرست مانع برقراري ارتباط و بروزدهنده پرخاشگري

11-شناخت عادات بد و جايگزين كردن با عادات خوب

12-درك تفاوت هاي ميان بروز دادن خشم سالم و ناسالم

13-زمينه سازي براي تولد دوباره لذت و عشق در رابطه

چه زماني مي بايست به زوج درمانگر مراجعه كرد؟

1-زماني كه بي اعتمادي در رابطه به هر شكلي رابطه را به نابودي مي كشد.

2-زماني كه فكر مي كنيد بحث و مجادله ميان يكديگر، مرتبا تكرار شده و به جود آورنده مشكلات است

3-زماني كه به هر دليل نمي توانيد با شريك زندگي خود، رابطه سالم داشته باشيد

4-هنگامي كه مي دانيد كه مشكلي در رابطه وجود دارد اما از پيدا كردن آن عاجز هستيد

5-وقتي كه قصد داريد همسر خود را از موضوعي اگاه سازيد اما توانايي انجام اين كار را نداريد

6-وقتي كه يك يا هر دوي طرفين رابطه نسبت به حل كردن مشكلات و اختلافات پيش آمده ميان يكديگر بدون بحث و مشاجره، ناتوان هستند

7-وقتي حادثه اي در زندگي پيش آمده كه اثر مستقيمي بر روي رابطه داشته است

8-زماني كه فكر مي كنيد تقليد از الگويي بد را در پيش گرفته ايد كه بر رابطه شما اثرگذار است

9-زماني كه به واسطه برخي مسائل، صميميت و عشق و علاقه در رابطه به پايين ترين حد خود رسيده و سبب بروز مشكلات جدي مي شود

10-وقتي رابطه جنسي از ديد احساسي و عاطفي خلاهايي را دارد

 

نشانه هاي يك زوج درمانگر خوب چيست؟

اگر قصد داريد كه به مشاوره زوج درماني برويد و مي خواهيد يك زوج درمانگر خوب را پيدا و انتخاب كنيد، بايد ابتدا ويژگيهاي زير را در او جست و جو كنيد:

1-معمولا زوج درمانگرها بر روي نقاط مثبت و خوب يك رابطه مانور مي دهند ضمن اينكه بايد كم و كاستي ها را پيدا كنند.

2-مشاور خوب، شرايط و مسير پيشرفت يك رابطه را براي زوجين فراهم مي كند در كنار اينكه زوجين حس كنند كه اين روند درماني براي آنها موثر واقع شده است.

3-اين شخص بايد مهارات لازم را ياد داده و آنها را به عادت براي زوجين تبديل كند.

4-او براي فرايند درمان، برنامه داشته و براي هر جلسه نيز، برنامه خاص خود را دارد و هدفي را دنبال ميكند و در برابر هرگونه موانع در راه مشاوره آماده است.

5-زوج درمانگر، در برابر تاثيرگذاري احساسات و هيجانات زياد مقاوم و محكم عمل مي كند.

6-اين شخص بايد بياني دلنشين و موثر داشته باشد

7-به جاي آنكه شيوه حل مشكلات را به زوجين بدهد، به آنها كمك مي كند تا خود راهشان را پيدا كنند

8-او به همسران يادآور مي شود كه نگذارند امر و نهي به همسر، آنها را وسوسه كند

9-از طريق طرح سوالاتي، نقش خانواده ها و ميزان حساسيتي كه بايد داشته باشند را يادآور مي شود

10-درك متقابل از يكديگر را جايگزين تهمت و افترا مي كند

11-كمك مي كند از گذشته درس گرفته تا در آينده از آن استفاده كنيد

12-در ابتداي جلسه، موضوع مورد علاقه شما را براي بحث جويا شده و در پايان نيز از نزديك شدن شما به هدفتان مي پرسد

13-پيشرفت هاي شما را نشان داده و به شما دلگرمي مي دهد

كلام آخر

اگر همسرتان از مراجعه به زوج درمانگر سر باز مي زند، شما كوتاه نياييد و تنها در جلسه حاضر شويد، با اينكه فرايند زوج درماني مي بايست با حضور دو طرف يك رابطه انجام شود، اما اينگونه حداقل شما تلاش خود را براي بقاي رابطه كرده ايد و از اين بابت عذاب وجدان نداريد، حال اينكه خدايي ناكرده اين رابطه به پايان برسد.

جهت ارتباط با مشاورين مركز مشاوره خانواده گپچه كليك كنيد.

 

منبع: https://bit.ly/342BS7T


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۹:۰۰ توسط:sam موضوع:

مزاياي استفاده از ابزار پيش ساخته پلي يورتان

مزاياي استفاده از ابزار پيش ساخته پلي يورتان

qrch_d3.png

ابزار پيش ساخته پلي اورتان يا به عبارتي پلي يورتان يكي از متريالهايي است كه در كار طراحي و به‌خصوص اجراي دكوراسيون داخلي بسيار كاربرد دارد و باعث شده است روند كار جهت گچ‌گيري و تزئينات سقف و ديوار بسيار آسان و سريعتر شده باشد. امروزه بيشتر طراحان و فعالان در حوزه كاري طراحي، دكوراسيون داخلي و نما براي انجام كارهاي گچ‌بري دكوراسيون داخلي و... از ابزار پلي يورتان استفاده مي‌كنند. ابزار پلي يورتان داراي نقاط قوت بسياري مي‌باشد و در اين روزها توانسته به‌دلايلي كه در ادامه صحبت خواهد شد محبوبيت بسياري كسب كند و جايگزين شيوه‌هاي گچ گيري سنتي شود. در ادامه مطلب به تعدادي از مزيت‌ها و خصوصيات اين ابزار اشاره خواهيم كرد.

ابزار پيش ساخته پلي يورتان، اين ابزار اساس ساخت آن بر تكنولوژي پليمري مي‌باشد و به همين علت از وزن بسيار كمي برخوردار است اما با وجود وزن كم، داراي دانسيته بالا و استحكام و مقاومت بالايي دارد.

ابزار نور مخفي پلي يورتان

ابزار نور مخفي پلي يورتان يا همان گلويي نورمخفي، براي ايجاد خط نوري غيرمستقيم در حاشيه سقف و يا ايجاد خط نوري غير مستقيم روي سقف راهروها و ديوارها استفاده مي‌شود. اين ابزار پيش ساخته مي باشد و قطعا گزينه‌ مناسبي جهت جايگزيني و استفاده به‌جاي ابزارهاي گچي سنتي، رابينس و ... خواهد بود.

موارد مصرف ابزار نورمخفي بر روي سقف و ديوار شامل موارد زير است:

  • نورپردازي جهت Tv room.
  • ايجاد نور مخفي در حاشيه سقف سرويس‌هاي بهداشتي و حمام.
  • ايجاد خط نوري غيرمستقيم در بالاي قرنيزها.
  • استفاده در اطراف سالن سقف پذيرايي و هال.
  • در سقف هاي اتاق خواب ها جهت ايجاد نور مخفي.
  • لبه نور مخفي كناف و يا باكس گچبري رابيتس.
  • نور مخفي در اتاق كودك.

از جمله موارد مصرف ابزار پلي يورتان مي توان به موارد زير اشاره كرد

  1. براكت

سرتاج، براكت كابينت و چوبي، زير طاق‌ها و قوس راهروها و ...

  1. الوار پلي يورتان

اين الوار شامل طرح چوب، الوار سبك، دكوراتيو، چوبي و براكت الوار و ...

  1. چراغ ديواري كلاسيك

لوستر ديوار گچي، ديواري كلاسيك، ديواركوب، اتاق خواب و پذيرايي و ...

  1. شومينه

شومينه كلاسيك، دكوري، آماده و ...

  1. طاقچه ديواري

طاقچه پيش ساخته، كلاسيك، گچي مناسب اتاق پذيرايي و ميهمان، لابي، طاقچه گچي محرابي و ...

  1. گل سقف، گنبد و...

دور لامپي ساده و مدرن، دور چراغ آماده و مدرن، گل سقفي، دور لوستر زينتي، قاب لوستر دايره‌اي طرح برجسته مربعي و ...، قاب لوستر حاشيه‌دار، تايل سقفي، گنبد سقفي كلاسيك و ...

  1. فريم حاشيه درب پلي يورتان

قاب پنجره، قاب در، كتبيه منبت، كتبيه ساده، روكوب چهارچوب و ...

  1. ابزارهاي ستون پلي يورتان

سرستون داخلي و خارجي، ستون پيش ساخته، سرستون پيش ساخته، بدنه ستون خارجي، ستون تخت، ستون گرد و نيم گرد، ستون‌هاي رومي در سايزهاي مختلف براي استفاده در فضاهاي داخلي و نماي ساختمان.

  1. پانل ديواري كلاسيك پلي يورتان

پانل دكوراتيو، كلاسيك، ديوارپوش دكوراتيو، ديوار پوش كلاسيك و ...

  1. پانل برجسته پلي يورتان

پانل مشبك دكوراتيو، پانل سه بعدي، مشبك برجسته و ...

ابزار مخفي پلي يورتان داراي چه ويژگي هايي است؟

  1. اين ابزار قابليت رنگ‌پذيري بالايي را در دفعات مختلف دارد و مي توان از آن بدون نياز به زير سازي استفاده كرد. همچنين امكان استفاده از تكنيك‌هاي هنري نظير طلاكوب و پتينه را دارا است.
  2. مقرون به صرفه مي باشد و براي انجام پروژه‌هاي ساختماني و تجاري بسيار مناسب است.
  3. از  ابزار پلي يورتان ميتوان در محيط‌هاي مرطوب نظير سرويس هاي بهداشتي، حمام، استخر و همينطور نماهاي ساختمان به دليل مقاومت بالا در برابر رطوبت مي توان استفاده كرد.
  4. متنوع بوده و در انواع سبك‌هاي مدرن و كلاسيك موجود است.
  5. استحكام و مقاومت بسيار بالايي و در حين حال وزن بسيار كمي دارد.
  6. قابليت اجرا و نصب سريع، بدون هدر رفت وقت و با كم‌ترين پرت مصالح را دارد.
  7. به مرور زمان نسبت به ابزارهاي گچي ترك نمي‌خورد و تغيير شكل نخواهد داد.

مزايا و خصوصيات ابزار پيش ساخته از جنس پلي يورتان

پلي يورتان زيرمجموعه‌اي از مواد شيميايي است كه در صنايع بسياري، علي الخصوص صنعت لوله كاربردي است. از جمله مزاياي اين ابزار مي‌توانيم به موارد ذيل اشاره كنيم:

  • مقرون به صرفه است.
  • عمر بسيار بالايي به نسبت گچ دارد و در طي زمان دچار ترك و تغيير شكل نمي شود.
  • هنگامي كه صحبت از نصب سريع و آسان باشد، قطعا مي‌تواند يكي از گزينه‌هاي ما ابزار پلي يورتان باشد.
  • ويژگي بعدي آن كيفيت است. اين ابزار امكان توليد در قطعات و سايزهاي گوناگون را دارد.
  • انعطاف پذيري بسيار بالايي اين ابزار دارد و مي‌توان در تمامي محيط‌ها با شرايط گوناگون استفاده نمود.
  • ابزار پلي يورتان از پيش طراحي و توليد شده است، پس نگراني و استرسي مبني بر نتيجه كار نخواهيم داشت.
  • وزن آن نسبت به ابزار پيش ساخته گچي بسيار سبك‌تر مي باشد.
  • مناسب جهت استفاده در محيط‌هاي اسيدي و قليايي.
  • رنگ پذيري بسيار بالايي دارد و مي‌توان سطح آن را با انواع رنگ‌هاي برپايه آب و روغن رنگ نمود.
  • اين ابزار مقاومت بسيار بالايي در برابر رطوبت و حرارت دارد.

با توجه به موارد ذكر شده دربالا، ابزار پلي يورتان مي‌تواند گزينه مناسبي براي خريد باشد اما ‌بايستي يك سري نكات را قبل از خريد در نظر داشته باشيم. درست است اين ابزار قابليت نصب سريع و آسان را داشته باشد، اما براي نتيجه بهتر كار بهتر است از افراد نصاب مطمئن و متخصص در اين زمينه كمك بگيريم.

توجه داشته باشيد كه براي نصب اين ابزار مي‌بايستي از چسب مخصوص روي سطح مورد نظر استفاده كنيم. و در آخر ابزار پيش ساخته پلي يورتان خام بوده و بايد بعد از نصب رنگ شود. اما بهتر است قبل از رنگ كردن محيط از اين ابزار استفاده نمائيد.

البته نگران نباشيد اگر محيط را رنگ كرده‌ايد و سپس مي‌خواهيد از ابزار پلي يورتان استفاده نمائيد، با چند راه و شيوه مي‌توانيد ابزارهاي دكوراتيو پلي يورتان را نصب و سپس رنگ كنيد.

شما مي‌توانيد جهت سفارش گذاري و كسب اطلاعات بيشتر با همكاران ما از طريق لينكhttps://www.arcadecor.com/و يا با شماره  02144382900 تماس حاصل نمائيد.

منتشر شده در وب سايت ايلنا

 


برچسب: مزاياي استفاده از ابزار پيش ساخته پلي يورتان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۵:۴۵ توسط:sam موضوع: